Název: Name: | Heinkel He 45 C | |
Originální název: Original Name: | Heinkel He 45 C | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1932-DD.MM.193R Ernst Heinkel Flugzeugwerke AG, Warnemünde / DD.MM.193R-DD.MM.193R Focke-Wulf Flugzeugbau AG, Bremen / DD.MM.1933-DD.MM.193R Bayerische Flugzeugwerke AG, Augsburg / DD.MM.1934-DD.MM.193R Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.193R-DD.MM.1937 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 512 (všech verzí / all versions): 69 Heinkel 68 Gotha 156 BFW 219 Focke-Wulf | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1932 (prototyp He 45 a / He 45 a prototype) | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1780 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2745 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,001) m | |
Délka: Length: | 10,00 m | |
Výška: Height: | 3,60 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 34,60 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 79,45 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | BMW VI 7,3Z - invertní do V - počet válců: 12 - maximální výkon: 551 kW (750 PS) při 1700 ot/min | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 290 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 220 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 15,4 min do 4000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5500 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1200 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný 7,92mm kulomet MG 17 1x pohyblivý 7,92mm kulomet MG 15 pumy: 300 kg | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) horní křídlo, spodní křídlo: 10,00 m - existovaly varianty A, B a C, zdroje se nemohou shodnout v rozdílech, podle některých pak byla většina nebo dokonce všechny sériové stroje dokončena jako He 45 C | |
Zdroje: Sources: | Smith, J. R.; Kay, Anthony L. German Aircraft of the Second World War. Conway Maritime Press, London 1972. ISBN 8-5177-836-4. |
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-45-t29020#102446Verze : 0
Schlange
MOD
Heinkel He 45
V roce 1931 zahájila firma Heinkel vývoj dvou vojenských letounů. První z nich měl plnit roli průzkumného letounu velkého doletu (He 45) a druhý byl určen pro taktický průzkum a pro spolupráci s pozemními vojsky (He 46) Oba projekty podléhaly utajení vzhledem k zákazu letectva Versaillskou smlouvou.
První prototyp He 45 a byl zalétán na jaře 1932. Letoun byl vybaven řadovým motorem BMW VI o výkonu 600 k. letové zkoušky proběhly úspěšně a koncem roku 1932 byly zahájena sériová výroba. Sériové letouny byly vybaveny novější verzí motoru BMW VI o vyšším výkonu (660 k). První exempláře He 45 A nebyly vyzbrojeny, ale bylo možné je rchle přizpůsobit do role bojového letounu. He 45 A přidělované školám dopravního letectva byly vabaveny pohyblivou lafetou pro kulomet umístěnou pod provizorním krytem. Koncem roku 1932 vznikla verze He 45 B, která byla vybavena dvěma kulomety a pumovnicí v trupu. Navíc bylo možno instalovat pumové závěsníky pod křídla dovolující nést 200kg pum.
Výroba He 45 byly zahájena koncem roku 1933, kdy se Němci přestali řídit omezeními Versaillské smlouvy. Vzhledem k velké potřebě letounu tohoto typu byla v továrnách Focke-Wulf, Gotha a BFW zahájena licenční výroba. Tyto letouny dostaly označení He 45 C a odlišovaly se novějším motorem BMW VI 7,3 o výkonu 750 k. Do roku 1936 bylo vyrobeno celkem 512 strojů. Po určitou dobu byl He 45 nejpoužívanějším letounem v Luftwaffe. Když byla v rámci Legionu Condor vytvořena průzkumná jednotky A/88, byla vyzbrojena šesti letouny He 45 C, které doplnily Heinkely He 70. kromě toho bylo 40 Heinkelů He 45 C dodány frankistickému letectvu, které z nich zformovalo jednotku 6-G-15. Letci této jednotky se s nových strojem seznámili u Legion Condor. Letouny He 45 používané v Legionu nesly na trupu kódové označení 15.
He 45 C z výzbroje Legion Condor
V roce 1931 zahájila firma Heinkel vývoj dvou vojenských letounů. První z nich měl plnit roli průzkumného letounu velkého doletu (He 45) a druhý byl určen pro taktický průzkum a pro spolupráci s pozemními vojsky (He 46) Oba projekty podléhaly utajení vzhledem k zákazu letectva Versaillskou smlouvou.
První prototyp He 45 a byl zalétán na jaře 1932. Letoun byl vybaven řadovým motorem BMW VI o výkonu 600 k. letové zkoušky proběhly úspěšně a koncem roku 1932 byly zahájena sériová výroba. Sériové letouny byly vybaveny novější verzí motoru BMW VI o vyšším výkonu (660 k). První exempláře He 45 A nebyly vyzbrojeny, ale bylo možné je rchle přizpůsobit do role bojového letounu. He 45 A přidělované školám dopravního letectva byly vabaveny pohyblivou lafetou pro kulomet umístěnou pod provizorním krytem. Koncem roku 1932 vznikla verze He 45 B, která byla vybavena dvěma kulomety a pumovnicí v trupu. Navíc bylo možno instalovat pumové závěsníky pod křídla dovolující nést 200kg pum.
Výroba He 45 byly zahájena koncem roku 1933, kdy se Němci přestali řídit omezeními Versaillské smlouvy. Vzhledem k velké potřebě letounu tohoto typu byla v továrnách Focke-Wulf, Gotha a BFW zahájena licenční výroba. Tyto letouny dostaly označení He 45 C a odlišovaly se novějším motorem BMW VI 7,3 o výkonu 750 k. Do roku 1936 bylo vyrobeno celkem 512 strojů. Po určitou dobu byl He 45 nejpoužívanějším letounem v Luftwaffe. Když byla v rámci Legionu Condor vytvořena průzkumná jednotky A/88, byla vyzbrojena šesti letouny He 45 C, které doplnily Heinkely He 70. kromě toho bylo 40 Heinkelů He 45 C dodány frankistickému letectvu, které z nich zformovalo jednotku 6-G-15. Letci této jednotky se s nových strojem seznámili u Legion Condor. Letouny He 45 používané v Legionu nesly na trupu kódové označení 15.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Heinkel He 45 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
He 45 C z výzbroje Legion Condor
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-45-t29020#103548Verze : 0
Schlange
MOD
Heinkel He 45 (D-IJUS) patřil v roce 1935 k letecké škole ve Schlessheimu a byl na všech plochách nastříkán barvou RLM 63. V letech 1933 až 1935 nesly německé letouny nesymetrické označení státní příslušnosti na SOP. Na její pravé straně byly pruhy v německých národních barvách, na levé straně pak červený pás se svastikou v bílém kruhu.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | - |
Výrobce | Heinkel |
Typ letounu | Heinkel He 45 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | D-IJUS |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1935 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-45-t29020#405093Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Průzkumný Heinkel He 45 v předválečném zbarvení bulharského letectva. Během 2. světové války tyto letouny dosluhovaly ve cvičné roli.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | - |
Výrobce | Heinkel |
Typ letounu | Heinkel He 45 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 11-5 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-45-t29020#434523Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
www.militaryimages.net
He-45 letectva národných síl nad mestom Vitoria.
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-45-t29020#637802Verze : 0
wlasto
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.