Název: Name: | DeViRo Leleka-100 | DeViRo Leleka-100 |
Originální název: Original Name: | DeViRo Лелека-100 | |
Kategorie: Category: | bezpilotní průzkumný letoun | unmanned reconnaissance aerial vehicle |
Výrobce: Producer: | DD.MM.2017-DD.MM.20RR Výrobně-inovační společnost DeViRo s.r.o., Dnipro | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.2017-DD.MM.20RR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | stovky / hundreds | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.2017 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | vzlet pomocí katapultu nebo rampy, konvenční přistání | catapult or launch pad take-off, conventional landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kluzná ližina | skid |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 6 kg | 13 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 1,98 m | 6 ft 6 in |
Délka: Length: | 1,135 m | 3 ft 8 ⅝ in |
Výška: Height: | 0,352 m | 1 ft 1 ⅞ in |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | ? ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | elektrický | electric |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | - | - |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 70 km/h v ? m | 43 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 60 km/h v ? m | 37 mph in ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 1500 m | 4921 ft |
Maximální dolet: Maximum Range: | 100 km | 62 mi |
Vytrvalost: Endurance: | ~3 h | |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Vybavení: Equipment: | - autopilot - navigační systém GPS / GLONAS - tři verze výměnných optoelektronických hlavic: PLCI Z30, PLC IR, nebo PLCI TM - šifrovací telekomunikační modul | - autopilot - GPS / GLONAS navigation system - three versions of exchangeable optoelectronic heads: PLCI Z30, PLC IR, or PLCI TM - encryption telecommunication module |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | SUkrajinské slovo leleka (лелека) znamená: čáp. Další známý název stejného významu: ciconia. Řízení UAV je automatizováno, což umožňuje operátorovi snazší ovládání letounu. Letoun lze použít za větru do 20/s. Letoun lze použít i za 20 minutového deště díky zvýšené voděodolnosti. Letoun lze použít za teplot od -20°C do +55°C. UAV sestava se skládá: 1x anténní modul s radioaparaturou, která má dosah 45 až 55 km, 1x panel řízení, 1x mechanický katapult, 3x sada výměnných hlavic: - PLCI Z30 pro denní režim, - PLC IR pro noc a stižené podmínky, - PLCI TM pro výcvik, 3x UAV, 4x přepravní schránka (kufr). Použití UAV: - pro geodetické práce, - pro policejní operace, - pro telekomunikační služby, - pro vzdušnou rozvědku, - pro zeměměřičské práce. | SUkrainian word лелека (лелека) means: stork. Another well-known name with the same meaning: ciconia. The control of the UAV is automated, allowing the operator to control the aircraft more easily. The aircraft can be used in winds up to 20/s. The aircraft can be used even in 20 minutes of rain thanks to the increased water resistance. The aircraft can be used in temperatures from -20°C to +55°C. The UAV assembly consists of: 1x antenna module with radio equipment that has a range of 45 to 55 km, 1x control panel, 1x mechanical catapult, 3x set of exchangeable heads: - PLCI Z30 for daily mode, - PLC IR for night and difficult conditions, - PLCI TM for training, 3x UAVs, 4x transport box (trunk). Use of UAVs: - for geodetic work, - for police operations, - for telecommunication services, - for aerial reconnaissance, - for surveying works. |
Zdroje: Sources: | Výrobní a inovační společnost "DEVIRO", tovární tiskovina, Dnipro 2022, ISBN nemá https://deviro.ua/ua/ciconiavtol https://uk.wikipedia.org/wiki/Лелека-100 ukrspecsystems.com www.army-technology.com www.ukrspecexport.com |