Název: Name: | Mikojan-Gurevič MiG-25BM | |
Originální název: Original Name: | Микоян и Гуревич МиГ-25БМ | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1982-DD.MM.1985 Gorkovský letecký závod Ordžonikidzeho, Gorkij / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1982-DD.MM.1985 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 40 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 27.01.1970 (prototyp "rudá 408" / prototype "Red 408") | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 20600 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 37000 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 41200 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 13,42 m | |
Délka: Length: | 22,27 m | |
Výška: Height: | 6,50 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 62,40 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | R-15BD-300 (Р-15БД-300) - maximální tah bez přídavného spalování: 86,3 kN - maximální tah s přídavným spalováním: 109,8 kN | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 3000 km/h v 13000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 2345 km/h v 13000 (?) m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 23000 m | |
Dolet: Range: | 1865 1) km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 3200 2) km | |
Výzbroj: Armament: | maximální hmotnost výzbroje 5000 kg na 4 závěsnících výzbroj: 2x-4x Ch-58U 4x-8x FAB-250M-62 10x FAB-500M-62 / FAB-500M-62T 2x-4x R-60M | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | kódové označení NATO: Foxbat-F 1) akční rádius (podzvuková rychlost) 2) maximální přeletová vzdálenost | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Y., Komissarov, D.: Mikoyan MiG-25 Foxbat: Guardian of Soviet Borders, Ian Allan, 2007 http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig25bm.html |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-25BM-kod-NATO-Foxbat-F-t23951#89222Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Letoun pro umlčování nepřátelské PVO typu MiG-25BM ("bílá 37") z výzbroje 931. samostatného průzkumného leteckého pluku (16. letecká armáda), pravděpodobně základna Werneuchen (NDR).
Mikoyan MiG-25BM Side view by Basil Zolotov
Source : http://basilzolotov.com
Mikoyan MiG-25BM Side view by Basil Zolotov
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Werneuchen, Letecká základna Werneuchen [1938-1945] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Source : http://basilzolotov.com
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-25BM-kod-NATO-Foxbat-F-t23951#370320Verze : 3
Martin Smíšek
MOD
MiG-25BM ("bílá 37") z výzbroje 931. samostatného průzkumného leteckého pluku (16. letecká armáda), pravděpodobně základna Werneuchen (NDR).
(autor neznámý, via Internet)
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | Werneuchen, Letecká základna Werneuchen [1938-1945] |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
(autor neznámý, via Internet)
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-25BM-kod-NATO-Foxbat-F-t23951#370322Verze : 1
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.