CZK - Škoda 6V

     
Název:
Name:
Škoda 6V Skoda 6V
Originální název:
Original Name:
Škoda 6V
Kategorie:
Category:
tahač přívěsů trailer tractor
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1936-14.03.1939 Akciová společnost, dříve Škodovy závody, Plzeň,
15.03.1939-DD.MM.1943 Reichswerke Hermann Göring, Plzeň,

Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1936-DD.MM.1943
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
56
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1936
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
2
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
6x6
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
8300 kg 18298 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
5000 kg 11023 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
13300 kg 29321 lb
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
12000 kg 26455 lb
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
25300 kg 55777 lb
Celková délka:
Overall Length:
6600 mm 21 ft 7 ⅞ in
Celková šířka:
Overall Width:
2110 mm 6 ft 11in
Celková výška:
Overall Height:
3000 mm 9 ft 10 ⅛ in
Světlá výška:
Ground Clearance:
300 mm 11 ¾ in
Rozvor:
Wheelbase:
3350+1250 mm 131 ⅞ + 49 ¼ in
Rozchod:
Track:
1700 mm -
66 ⅞ in -
Brzdová soustava:
Braking System:
pneumatická pneumatic
Elektrický systém:
Electrical System:
12 V 12 V
Pneumatiky:
Tyres:
10,50-20
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Škoda, zážehový, kapalinou chlazený, OHV Skoda, petrol, liquid cooled, OHV
Převodovka:
Gearbox:
Škoda, mechanická,
počet stupňů: 8 vpřed a 2 vzad
Skoda, mechanical,
number of steps: 8 forward and 2 reverse
Spojka:
Clutch:
vícelamelová, suchá
multi-lamella, dry
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
230 l 50.59 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
44 km/h 27 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
14 km/h 9 mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
95 l/100 km (1) 2.97 mi/Imp gal (1)
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
300 km (2) 186 mi (2)
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
? ° / ? °
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
? m ?
Uživatelské státy:
User States:






Poznámka:
Note:
(1) Při uvedené spotřebě 95 l/100 km vypočítán dojezd 241 km.
(2) Při uvedeném dojezdu 300 km odhadnuta spotřeba na 77 l/100 km.

V květnu 1939 došlo k přeznačení:
- benzínový 6VTP6L na 6V (51 ks)
- dieselový 6VTP6L-D na 6VD (5 ks)

Šířka vozidla s dvojitou montáží pneumatik: 2610 mm.
Výška kabiny: 2650 mm.
Výška ložné plochy: 1350 mm.
Ložná plocha: 3840 x 1900 mm.
Naviják: 88260 N, lano 70 m.

Švédské označení: Dragterrängbil m/39 Typ Skoda, později Dragterrängbil 952
(1) At the stated consumption of 2.97 mi/Imp gal, the range is 149 mi.
(2) At the stated range of 186 mi, the consumption was estimated at 3.67 mi/Imp gal.

In May 1939, the following was redesignated:
- petrol 6VTP6L to 6V (51 pcs)
- diesel 6VTP6L-D to 6VD (5 pcs)

Vehicle width with double mounting of tires: 102 ¾ in
Cab height: 104 ⅜ in
Height of loading area: 53 ⅛ in
Loading area: 151 ⅛ x 74 ¾ in
Capstan: 65097 lbf, steel cable 76,5 yd

Swedish designation: Dragterrängbil m/39 Type Skoda, later Dragterrängbil 952
Zdroje:
Sources:
Dreiachsiger Geläde-Radschlepper Škoda 6V mit Dreiachsantrieb, tovární výtisk č.83-507n-400211, ISBN nemá
Pozůstalost po Josefu Herinkovi, listinná varia z roku 1994
Sten Munck af Rosenschöld: Svenskt rörligt kustartilleri i Rörliga Bladet in Kustposten 2006 Nr.3, s. 19-22, ISSN nenalezeno
František Kusovský: Vojenské nákladní automobily Škoda 1919-1950, Grada Publishing, Praha 2014, ISBN 978-80-247-4827-6

CZK - Škoda 6V -


URL : https://www.valka.cz/CZK-Skoda-6V-t237401#656220 Verze : 4
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více