Main Menu
User Menu

M30 (mobilní spojovací dílna)

Signal Corps Repair Truck M30

     
Název:
Name:
M30
Originální název:
Original Name:
Signal Repair Truck M30
Kategorie:
Category:
pojízdna dílna
Výrobce:
Producer:
?,
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR ?
Obsluha:
Crew:
?
Složení:
Composition:
I. Skříňový automobil:
a) GMC CCKW ST-5 ; GMC CCKW ST-6
b) Studebaker US 6-U9 + ST-5; Studebaker US 6-U3/U9 ST-6
1. M30 - Pojízdná spojovací dílna / – Signal Corps Repair Truck M30
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Standart Nomenclature List: G-229
Zdroje:
Sources:
www.wikivisually.com : List of U.S. military vehicles by supply catalog designation
www.radionerds.com
www.valka.cz (příspěvky od buko1)

M30 (mobilní spojovací dílna) - Ilustrační obrázek vojáků při práci v dílně

Ilustrační obrázek vojáků při práci v dílně
URL : https://www.valka.cz/M30-mobilni-spojovaci-dilna-t222585#620473Verze : 2
Signal Corps Repair Truck M30
M30 (mobilní spojovací dílna) - Ilustrační snímek interiéru dílny

Ilustrační snímek interiéru dílny
URL : https://www.valka.cz/M30-mobilni-spojovaci-dilna-t222585#620410Verze : 1
     
Název:
Name:
M30
Originální název:
Original Name:
Signal Repair Truck M30
Kategorie:
Category:
pojízdna dílna
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1942-DD.MM.1945 Studebaker Corp., South Bend, Indiana
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
-
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Obsluha:
Crew:
2
Technické údaje:
Technical Data:
 
Podvozek:
Chassis:
Studebaker US6 (6x6)
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
- kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
6622 kg
Celková délka:
Overall Length:
6401 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2240 mm
Celková výška:
Overall Height:
2997 mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
- mm
Rozvor:
Wheelbase:
4115 mm
Rozchod:
Track:
1588 mm - přední
1721 mm - zadní
1721 mm - zadní
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Hercules JXD
Převodovka:
Gearbox:
„Warner“- 5 rychlostí vpřed, 1 zpátečka
Převodový poměr:
1. stupeň: 1:6.06
2. stupeň: 1:3.50
3. stupeň: 1:1.80
4. stupeň: 1:1.00
5. stupeň: 1:0.799
Zpátečka: 1:6.00
mechanická přídavná dvojstupňová převodovka
Převodový poměr:- model Timken:
1. 16:1;
2. 61:1
Spojka:
Clutch:
jednolamelová, suchá
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
151 l
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
72 km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
- km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
50 l/100 km
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
386 km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
- km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
° / °
Svah:
Gradient:
- °
Boční náklon:
Side Slope:
- °
Překročivost:
Trench Crossing:
- m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
- m
Brodivost:
Fording Depth:
- m
Nástavba:
Superstructure:
Nádrž 2800 l
Uživatelské státy:
User States:

SSSR
...
?
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
www.en.wikipedia.org/wiki/Studebaker_US6
www.valka.cz
Kořán František, Moštěk Jan: “Studebaker US6 in detail“ * - ISBN 80-86416-19-4
URL : https://www.valka.cz/M30-mobilni-spojovaci-dilna-t222585#620479Verze : 0