Opel Maultier (Sd.Kfz.3a)

Gleisketten-Lastkraftwagen 2 t (Maultier) Opel, Baumuster "3,6-36 S" (Wehrmachtsausführung)/SSM
     
Název:
Name:
Opel Maultier (Sd.Kfz.3a) Opel Maultier (Sd.Kfz.3a)
Originální název:
Original Name:
Gleisketten-Lastkraftwagen 2 t (Maultier) Opel, Baumuster "3,6-36 S" (Wehrmachtsausführung)/SSM
Kategorie:
Category:
valník cargo bed truck
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1942-DD.MM.1945 Adam Opel AG, Rüsselsheim /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
2
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
-
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
5930 kg 13073 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
2000 kg 4409 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
3930 kg 8664 lb
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
3000 kg 6614 lb
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
6930 kg 15278 lb
Celková délka:
Overall Length:
6000 mm 19 ft 8 ¼ in
Celková šířka:
Overall Width:
2280 mm 7 ft 5 ¾ in
Celková výška:
Overall Height:
2710 mm 8 ft 10 ⅝ in
Světlá výška:
Ground Clearance:
265 mm 10 ⅜ in
Rozvor:
Wheelbase:
mm
Rozchod:
Track:
1542 mm - 1.
1790 mm - 2.
60 ¾ in - 1.
70 ½ in - 2.
Brzdová soustava:
Braking System:
- -
Elektrický systém:
Electrical System:
- -
Pneumatiky:
Tyres:
190-20
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Opel (vodou chladený zážihový 6-valec objemu 3.600 cm3) Opel (6 cyl., gasoline, water cooled, 3.600 ccm)
Převodovka:
Gearbox:
Zahnradschubgetriebe - Opel (5+R) Zahnradschubgetriebe - Opel (5+R)
Spojka:
Clutch:
- -
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
82 l 18.04 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
33 km/h 21 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
40-45 l/100 km 7.06-6.28 mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
cca 200 km cca 124 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
v ° / ? °
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
? m ?
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Pásy:
Kgs 67/280/90 (83 článkov/pás)
Tracks:
Kgs 67/280/90 (83 links per side)
Zdroje:
Sources:
Heiner F. Duske, Tony Greenland, Detlev Terlisten, Joachim Baschin - Gleisketten - LKWs "Maultier" (Sd.Kfz.3), Nuts & Bolts Vol.28, rok vydania 2011
URL : https://www.valka.cz/Opel-Maultier-Sd-Kfz-3a-t222517#620265 Verze : 1
Historie vzniku a přehledová téma

Oficiálny názov tohoto vozidla firmy Opel bolo Gleisketten-Lastkraftwagen 2 t (Maultier) Opel, Baumuster 3,6-36 S (Wehrmachtsausführung)/SSM. Označenie Sonder-Kraftfahrzeug tohoto vozidla bolo Sd.Kfz.3a. Polopásové nákladné vozidlo bolo postavené na nákladnom vozidle Opel 3,6-36 S. Firma Opel celkovo vyrobila okolo 4.000 vozidiel tohoto typu polopásového nákladného vozidla.

Heiner F. Duske, Tony Greenland, Detlev Terlisten, Joachim Baschin - Gleisketten - LKWs "Maultier" (Sd.Kfz.3), Nuts & Bolts Vol.28, rok vydania 2011
www.ebay.de

Opel Maultier (Sd.Kfz.3a) - Vozidlo s pásovou časťou podvozku navrhovanou firmou Opel - prototyp. Pre sériovú výrobu bol prijatý návrh Waffen SS.

Vozidlo s pásovou časťou podvozku navrhovanou firmou Opel - prototyp. Pre sériovú výrobu bol prijatý návrh Waffen SS.
Opel Maultier (Sd.Kfz.3a) - Vozidlo s pásovou časťou podvozku navrhovanou firmou Opel - prototyp. Pre sériovú výrobu bol prijatý návrh Waffen SS.

Vozidlo s pásovou časťou podvozku navrhovanou firmou Opel - prototyp. Pre sériovú výrobu bol prijatý návrh Waffen SS.
Opel Maultier (Sd.Kfz.3a) -


Opel Maultier (Sd.Kfz.3a) -


URL : https://www.valka.cz/Opel-Maultier-Sd-Kfz-3a-t222517#621941 Verze : 4
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více