Ahoj,tak o Bouři toho dneska vím již dost, ačkoliv použití v naší armádě jen okrajově co jasem se doslechl právě na Milovických oslavách od chlapíka,který na ní sloužil.
Hlavní vybavení akustického arzenálu je Mixážní pult TT300 se zesilovačem 300W/100V, kde lze mixovat externí zvukový signál, rádiový signál, kazeta, 2x mikrofon a má ještě vstup z vysílačky RF-10. TT300 je napájen z druhé baterie 12V.
Další částí výbavy je koncový zesilovač TB500A - 500W/100/200V, který je napájen z centrály 220V/1kW, kterou je vozidlo vybaveno a nebo ze sítě, na kterou lze připojit.
Z TB500 je výstup rovnou do amplionu na střeše o výkonu 900w/100/200V. Amplion je konstrukčně na tehdejší dobu zmáknutý a tvar umožňuje dostatečně vyvinout akustický tlak. V jedné starší knize jsem četl že byl amplion v osmdesátých letech "nejúčinnějším reproduktorem na světě" a musím říct,že jsem ho zkoušel na plno a že je to skutečná zbraň. Zhruba 2-3 minuty jsme to pouštěli a stáli jsme cca 400 m od auta a ještě večer mě boleli bubínky. Neskutečnej tlak.
Amplion je na stožáru,který se dá ještě asi o 1,5 m zvednout nad auto. Všechny zvuky lze současně a nebo samoatatně pustit také z předního tlakového reproduktoru pod majákem.
Jinak o autě jako takovém nemá cenu psát, jelikož se jedná o notoricky známý UAZ-452A.
Vlastním tento vůz něco přes rok a jelikož jsem ho koupil úplně vybrakovaný (bez výbavy), tak mi samozřejmě chybí ještě spousta detailů a drobností, ale funkční a důležité věci jsem už sehnal a vypadá to že v brzké době bude auto už i na papírech.
V každém případě budu na Bahnech ve Strašicích. Kdyby byl ještě nějaký dotaz a budu na něj znát odpověď, rád odpovím.
Také rád přivítám další info mě neznámé a nebo dokonce tip na drobnosti ,které mi chybějí.
Čau Petr
Hlavní vybavení akustického arzenálu je Mixážní pult TT300 se zesilovačem 300W/100V, kde lze mixovat externí zvukový signál, rádiový signál, kazeta, 2x mikrofon a má ještě vstup z vysílačky RF-10. TT300 je napájen z druhé baterie 12V.
Další částí výbavy je koncový zesilovač TB500A - 500W/100/200V, který je napájen z centrály 220V/1kW, kterou je vozidlo vybaveno a nebo ze sítě, na kterou lze připojit.
Z TB500 je výstup rovnou do amplionu na střeše o výkonu 900w/100/200V. Amplion je konstrukčně na tehdejší dobu zmáknutý a tvar umožňuje dostatečně vyvinout akustický tlak. V jedné starší knize jsem četl že byl amplion v osmdesátých letech "nejúčinnějším reproduktorem na světě" a musím říct,že jsem ho zkoušel na plno a že je to skutečná zbraň. Zhruba 2-3 minuty jsme to pouštěli a stáli jsme cca 400 m od auta a ještě večer mě boleli bubínky. Neskutečnej tlak.
Amplion je na stožáru,který se dá ještě asi o 1,5 m zvednout nad auto. Všechny zvuky lze současně a nebo samoatatně pustit také z předního tlakového reproduktoru pod majákem.
Jinak o autě jako takovém nemá cenu psát, jelikož se jedná o notoricky známý UAZ-452A.
Vlastním tento vůz něco přes rok a jelikož jsem ho koupil úplně vybrakovaný (bez výbavy), tak mi samozřejmě chybí ještě spousta detailů a drobností, ale funkční a důležité věci jsem už sehnal a vypadá to že v brzké době bude auto už i na papírech.
V každém případě budu na Bahnech ve Strašicích. Kdyby byl ještě nějaký dotaz a budu na něj znát odpověď, rád odpovím.
Také rád přivítám další info mě neznámé a nebo dokonce tip na drobnosti ,které mi chybějí.
Čau Petr