Main Menu
User Menu

Kamov Ka-226T

Камов Ка-226Т

     
Název:
Name:
Kamov Ka-226T
Originální název:
Original Name:
Камов Ка-226Т
Kategorie:
Category:
víceúčelový vrtulník
Výrobce:
Producer:
DD.MM.2009-DD.MM.2009 FGUP Výrobní sdružení Střela, Orenburg
DD.MM.2009-DD.MM.201R Kumertauský letecký výrobní podnik a.s., Kumertau
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2009-DD.MM.201R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Orenburg: 1
Kumertau: 7+
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1-2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
souosé rotory
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
2010 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
3800 kg
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
13,00 m
Délka trupu:
Fuselage Length:
8,10 m
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m
Celková výška:
Overall Height:
4,15 m
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
13,00 m
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
- m
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
265,46 m2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
- m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbohřídelový
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Safran Arrius 2G o výkonu 427 kW/580 k
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
250 km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
220 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
11 m/s
Statický dostup:
Static Ceiling:
4100 m
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
5700 m
Dolet:
Range:
500 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
7 osob nebo 1050 kg nákladu v nákladním modulu
1100 kg na nákladním háku
...
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
-
Vybavení:
Equipment:
-
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- v současné době (2018) je nabízena nová podoba s delším trupem a novými rotory; stroje objednané Indií budou pravděpodobně odpovídat novému standardu
Zdroje:
Sources:
www.russianhelicopters.aero
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-226T-t218298#611719Verze : 0
MOD
commons.wikimedia.org


MAKS 2009
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-226T-t218298#611720Verze : 0
MOD
https://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft21397.htm


Během testů v Himaláji, 2010.
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-226T-t218298#611721Verze : 0
MOD
Kamov Ka-226T s motormi Turboméca Arrius 2G1, MAKS 2009.

vlastné foto









URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-226T-t218298#620801Verze : 1
MOD
Výmenný záchranársky modul, MAKS 2009.


vlastné foto





URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-226T-t218298#620802Verze : 0
MOD
Údaje na informačnej tabuli pred vystaveným strojom sa mierne líšia od tých, ktoré máme v tabuľke.


vlastné foto



URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-226T-t218298#620803Verze : 0
MOD