Main Menu
User Menu
     
Název:
Name:
LOV ISR
Originální název:
Original Name:
LOV ISR
Výrobce:
Producer:
VTÚ, odštěpný závod VTÚVM, Slavičín
IVECO Defence Vehicles, Bolzano [podvozek / chassis]
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 prototyp / prototype
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.2017
Osádka:
Crew:
1 + 3
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
4x4
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
6600 kg
Užitečné zatížení:
Payload:
500 kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
7100 kg
Celková délka:
Overall Length:
5045 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2200 mm
Celková výška:
Overall Height:
2050 mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
3401) mm
Rozvor:
Wheelbase:
3230 mm
Rozchod:
Track:
1710 mm - obě nápravy
Brzdová soustava:
Braking System:
vzducho-kapalinová
kotoučové brzdy
odpojitelené ABS pro jízdu v terénu
Elektrický systém:
Electrical System:
napětí: 12 / 24 V
ukostřený záporný pól
akumulátory: 2x 120 Ah, zapojené do série
alternátor: 24 V / 90 A
Pneumatiky:
Tyres:
325/85 R16 Michelin s / with run-flat
Pancéřování:
Armour:
balistická a protiminová ochrana dle:
- STANAG 4569 Annex A Level 3
- STANAG 4569 Annex B Level 2a a 2b
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
IVECO F1C E0489C DVD
- řadový kapalinou chlazený turbodiesel s mezichladičem stlačeného vzduchu, splňující limity exhalací EURO 3, vstřikování common rail
- počet válců: 4 (16 ventilů)
- objem válců: 3000 cm3
- maximální točivý moment: 456 Nm při 1800 ot/min
- maximální výkon: 140 kW při 3700 ot/min
Převodovka:
Gearbox:
ZF 6HP260
- automatická
- počet rychlostí: 6+1

rozdělovací převodovka
- dvourychlostní
- trvalý náhon všech kol
Spojka:
Clutch:
-
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
130 l
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
1102) km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
303) l/100 km
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
5004) km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
54 ° / 48 °
Svah:
Gradient:
30 °
Boční náklon:
Side Slope:
17 °
Překročivost:
Trench Crossing:
0,60 m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,35 m
Brodivost:
Fording Depth:
0,855) m
Výzbroj:
Armament:
-
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) pod středem nápravy
2) maximální povolená rychlost
3) průměrná spotřeba
4) průměrný dosah
5) bez přípravy, s přípravou 1,5 m
Zdroje:
Sources:
firemní materiály VTÚ, odštěpný závod VTÚVM
URL : https://www.valka.cz/CZE-ITA-LOV-ISR-t213884#601163Verze : 0
MOD
LOV ISR


Lehké obrněné vozidlo ISR (Intelligence, Surveillance, Reconnaissance) je součástí systému vševojskového průzkumu. Představuje průzkumný prostředek určený k zabezpečení sil české armády v zahraničních operacích. S jeho nasazením se počítá především na exponovaná místa bojiště s cílem zajistit informace o protivníkovi především v podmínkách asymetrického boje.


LOV ISR vychází z jednotné koncepce vozidel postavených na bázi automobilu IVECO M65E19WM LMV zavedených do výzbroje Armády České republiky. Prostředek je vybaven speciální účelovou nástavbou se zvedacím stožárem, na jehož vrcholu je upevněna senzorová hlavice BAA II od německé společnosti Hensoldt.


V listopadu 2016 uzavřelo Ministerstvo obrany ČR smlouvu se státním podnikem Vojenský technický ústav na přestavbu (technické zhodnocení) jednoho lehkého obrněného vozidla LOV 50 B na standard LOV ISR. Zástavba průzkumného kompletu BAA II a jeho ovládacích prvků si vynutila demontáž zbraňově stanice M151A2 Protector. Cena kontraktu dosáhla výše 85 949 462 Kč včetně DPH. Vozidlo bylo následně zavedeno do výzbroje 102. průzkumného praporu.



Průzkumný pozorovací komplet BAA II:
- výška zdvihu sloupu: 1320 mm
- rozsah pohybu manipulátoru v azimutu: n x 360°
- rozsah pohybu manipulátoru v elevaci: -30°/+ 70°
- široké zorné pole denní CCD TV kamery: 17,5° x 13,1°
- střední zorné pole denní CCD TV kamery: 8° x 6°
- úzké zorné pole denní CCD TV kamery: 2° x 1,5°
- velmi úzké zorné pole denní CCD TV kamery: 1,25° x 0,95°
- spektrální oblast chlazené IČ kamery: 3 µm - 5 µm
- široké zorné pole IČ kamery: 16° x 12,8°
- střední zorné pole IČ kamery: 8° x 6,4°
- Úzké zorné pole IČ kamery: 2° x 1,6°
- velmi úzké zorné pole IČ kamery: 1° x 0,8°
- zorné pole fúze obrazu: 14,6° x 11,7°
- rozsah měření laserového dálkoměru: 50 až 20 000 m
- Vlnová délka laserového dálkoměru: 1572 nm
- dosah laserového značkovače: 5,3 km
- dosah laserového osvětlovače: 2 km


Zdrojová soustava:
- nástavbové AKB typu Li-pol 240 Ah


Vnější komunikační subsystém:
- souprava radiostanice AN/PRC-117G
- souprava radiostanice MPU-5
- SATCOM


Vnitřní komunikační subsystém
- souprava VICM 200 (4 ks)


Navigační subsystém:
- GPS přijímač DAGR AN/PSN-13A
- inerciální navigační jednotka TALIN 2000


Rušící prostředky:
- rušič STAR Light 3-M1


Detekční systémy:
- systém detekce střelby GSD
- systém detekce laserového ozáření LAWAREC BRICK


Videopřijímač obrazu z leteckých prostředků:
- ROVER 6i


Bezpilotní průzkumný prostředek:
- RO-11B Raven DDL
URL : https://www.valka.cz/CZE-ITA-LOV-ISR-t213884#601168Verze : 2
MOD
LOV ISR (VPZ 307 36-49) z výzbroje 102. průzkumného praporu, veletrh IDEB 2018, Bratislava, květen 2018.
CZE/ITA - LOV ISR -


CZE/ITA - LOV ISR -


CZE/ITA - LOV ISR -


CZE/ITA - LOV ISR -


CZE/ITA - LOV ISR -


CZE/ITA - LOV ISR -


CZE/ITA - LOV ISR -


CZE/ITA - LOV ISR -


URL : https://www.valka.cz/CZE-ITA-LOV-ISR-t213884#601173Verze : 1
MOD
IDET 2019
CZE/ITA - LOV ISR - Foto vlastní.

Foto vlastní.
CZE/ITA - LOV ISR -


CZE/ITA - LOV ISR -


URL : https://www.valka.cz/CZE-ITA-LOV-ISR-t213884#621787Verze : 0
MOD