Mann Egerton Type H

     
Název:
Name:
Mann Egerton Type H Mann Egerton Type H
Originální název:
Original Name:
Mann Egerton Type H
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1917-DD.MM.1917 Mann, Egerton & Co., Ltd., Norwich /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1917-DD.MM.1917
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2 (S/N: N441), N452))
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.10.1917 (N44)
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola/lyže wheels/ski
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
8331) (799)2) kg 18361) (1761)2) lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
10921) (1056)2) kg 24071) (2328)2) lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,37 m 30ft 9in
Délka:
Length:
6,68 m 21ft 11in
Výška:
Height:
2,73 m 8ft 11.5in
Plocha křídla:
Wing Area:
28,80 m2 310 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Hispano-Suiza 8Bd o výkonu 147 kW (200 k) s dvoulistou dřevěnou vrtulí Hispano-Suiza 8Bd, power output 197 bhp, two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1651) (182)2) km/h v ? m 1031) (113)2) mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
1401) (165)2) km/h v ? m 871) (103)2) mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9,151) (6,4)2) min do 2000 m 9,151) (6.4)2) min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
39001) (5120)2) m 128001) (16800)2) ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- pevný synchronizovaný 7,7 mm kulomet Vickers (250 nábojů)
- šikmo dopředu mířící, 7,7 mm kulomet Lewis
- fixed synchronized 7,7 mm machine-gun Vickers cal. 0.303 in (250 rounds)
- forward oblique, machine-gun Lewis cal. 0.303 in
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
subverze:
1) Typ H.1 (S/N N44) - vybaven plochým plovákem a malými plováčky pod každým koncem dolního křídla a v nouzi odhoditelný kolový podvozek
2) Typ H.2 (S/N N45) - odhoditelný kolový podvozek, nafukovací vaky v trupu


Vytrvalost 3 h (3,5 h H.2)
Endurance 3 hrs (3.5 hrs Type H.2)
Zdroje:
Sources:
Balous, Miroslav: Letadla 14-18: Mann, Egerton Type H.1 a H.2, Letectví a kosmonautika 2018 / 06
URL : https://www.valka.cz/Mann-Egerton-Type-H-t213803#600979 Verze : 0
www.aviastar.org

Mann Egerton Type H - První prototyp. Kvůli možnosti nouzového přistání na vodě měl tento palubní stíhač malý plovák těsně pod trupem, dva pomocné plováčky pod křídlem a vzduchový vak v zádi.

První prototyp. Kvůli možnosti nouzového přistání na vodě měl tento palubní stíhač malý plovák těsně pod trupem, dva pomocné plováčky pod křídlem a vzduchový vak v zádi.
URL : https://www.valka.cz/Mann-Egerton-Type-H-t213803#600997 Verze : 1
www.aviastar.org

Mann Egerton Type H - Druhý prototyp. Tento stroj měl vyšší, ale také odhazovatelný podvozek, a v trupu několik  vaků, které měly být v případě přistání na hladině naplněny vzduchem z tlakové láhve. Má také vyšší rohově vyváženou směrovku.

Druhý prototyp. Tento stroj měl vyšší, ale také odhazovatelný podvozek, a v trupu několik vaků, které měly být v případě přistání na hladině naplněny vzduchem z tlakové láhve. Má také vyšší rohově vyváženou směrovku.
Mann Egerton Type H -


URL : https://www.valka.cz/Mann-Egerton-Type-H-t213803#600998 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více