Invertní řadový šestiválcový motor s přeplňováním, s vypínatelným kompresorem, pro pevnou nebo stavitelnou vrtuli, elektrickým spouštěčem a nízkotlakou vstřikovací soustavou. Ventilové rozvody řízeny vačkovým hřídelem. Motor je odvozen od čtyřválcového motoru M332.
M337Sh
základní verze vyráběná podnikem Motorlet od roku 1959, nevhodné označení motoru na štítku výrobcem1)
M337
Základní verze, označení výráběné podnikem Avia
M337A
Zdokonalená verze, není povolena akrobacie
M337AK
Verze A, upravený olejový systém pro akrobatické létání
M337AK1
Verze AK vybavená alternátorem místo dynama
M337B
Verze se zvýšením otáček motoru na 3000 ot/min., výkon zvýšen na 173 kW (235 k, 232 bhp)
M337BK
Akrobatická verze B
M337C
Modernizovaná verze AK, zvýšený kompresný poměr na 7,4:1, zvýšení otáček
M337R
Tlačná verze motoru M337A
M137A
Nepřeplňovaná verze M337A upravená pro akrobatické létání, speciálně upravená kliková hřídel
M137AZ
Verze M137A, sání vzduchu do motoru ze zadní části motoru s možností připojení na vzduchový filtr
M137C
Nepřeplňovaná verze M337C, zvýšený kompresný poměr na 7,4:1, zvýšení otáček motoru
Zdroj:
http://www.pistovemotory.cz/o-nas
static.pistovemotory.s8.upgates.com
bulletin.incas.ro
1)pistovemotory.s8.upgates.com
M337Sh
základní verze vyráběná podnikem Motorlet od roku 1959, nevhodné označení motoru na štítku výrobcem1)
M337
Základní verze, označení výráběné podnikem Avia
M337A
Zdokonalená verze, není povolena akrobacie
M337AK
Verze A, upravený olejový systém pro akrobatické létání
M337AK1
Verze AK vybavená alternátorem místo dynama
M337B
Verze se zvýšením otáček motoru na 3000 ot/min., výkon zvýšen na 173 kW (235 k, 232 bhp)
M337BK
Akrobatická verze B
M337C
Modernizovaná verze AK, zvýšený kompresný poměr na 7,4:1, zvýšení otáček
M337R
Tlačná verze motoru M337A
M137A
Nepřeplňovaná verze M337A upravená pro akrobatické létání, speciálně upravená kliková hřídel
M137AZ
Verze M137A, sání vzduchu do motoru ze zadní části motoru s možností připojení na vzduchový filtr
M137C
Nepřeplňovaná verze M337C, zvýšený kompresný poměr na 7,4:1, zvýšení otáček motoru
Zdroj:
http://www.pistovemotory.cz/o-nas
static.pistovemotory.s8.upgates.com
bulletin.incas.ro
1)pistovemotory.s8.upgates.com