Citace: článek Suchoj T-4 Sotka by ICE
Výzbroj měly tvořit dvě nadzvukové protilodní řízené střely Ch-45. Původně zpracovával kolektiv vedený N.S. Čerňakovem návrh rakety označované Ch-33, ale rozpracovaný projekt byl postoupen konstrukční kanceláři (KB) A.J. Berezňaka, tam byl přepracován a přeznačen na Ch-45. Rakety poháněl motor na TPH. Předpokládaný dolet dosahoval 600 km. Rakety se měly pohybovat po polobalistické křivce podle koordinát cíle, vložených do paměti palubního autopilota. Aby spolehlivě překonaly PVO protivníka měly se pohybovat rychlostí 3M+. Koncové navedení zajišťovala radiolokační hlavice, ale nikde se neuvádí v jakém režimu měla pracovat. Hmotnost bojové části mohla být až 500kg a předpokládalo se použití jaderné hlavice s odpovídajícím tritolovým ekvivalentem. Celková hmotnost rakety byla 4 500kg. Na dvou podtrupových závěsnících mělo být umístěno po jednom kuse.
Ch-33
Výzbroj měly tvořit dvě nadzvukové protilodní řízené střely Ch-45. Původně zpracovával kolektiv vedený N.S. Čerňakovem návrh rakety označované Ch-33, ale rozpracovaný projekt byl postoupen konstrukční kanceláři (KB) A.J. Berezňaka, tam byl přepracován a přeznačen na Ch-45. Rakety poháněl motor na TPH. Předpokládaný dolet dosahoval 600 km. Rakety se měly pohybovat po polobalistické křivce podle koordinát cíle, vložených do paměti palubního autopilota. Aby spolehlivě překonaly PVO protivníka měly se pohybovat rychlostí 3M+. Koncové navedení zajišťovala radiolokační hlavice, ale nikde se neuvádí v jakém režimu měla pracovat. Hmotnost bojové části mohla být až 500kg a předpokládalo se použití jaderné hlavice s odpovídajícím tritolovým ekvivalentem. Celková hmotnost rakety byla 4 500kg. Na dvou podtrupových závěsnících mělo být umístěno po jednom kuse.
Ch-33
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ch-45-t20224#224199Verze : 0
Reklama
Odkaz pro někoho, kdo má náladu číst rusky:
www.sergib.agava.ru
www.sergib.agava.ru
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ch-45-t20224#224231Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.