Četverikov MDR-6B-5

Chetverikov MDR-6B-5
Четвериков МДР-6Б-5
     
Název:
Name:
Četverikov MDR-6B-5 Chetverikov MDR-6B-5
Originální název:
Original Name:
Четвериков МДР-6Б-5
Kategorie:
Category:
protiponorkový/protilodní letoun aeroplane for anti-submarine/anti-ship warfare
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1945-DD.MM.1945 Podberežský letecký závod č. 458, Podberezje /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1945-DD.MM.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
člunový trup flying boat
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
5610 kg 12368 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
10080 kg 22223 lb
Rozpětí:
Wingspan:
16,70 m 54ft 9,48in
Délka:
Length:
16,20 m 53ft 1,79in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
49,40 m2 531.74 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Klimov VK-107A o vzletovém výkonu 1214 kW/1650 k
třílistá stavitelná vrtule AV-9I-48A
Klimov VK-107A, take-off power 1627 hp
three-bladed variable-pitch propeller AV-9I-48A
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
380 km/h v ? m 236.1 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
3000 km 1864.1 mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet UBT ráže 12,7 mm na přídi
2x kanon B-20 ráže 20 mm ve hřbetní věži


1400 kg pum
1x flexible 12.7 mm UBT machine gun in the nose
2x 20 mm B-20 cannon in a dorsal turret


3086 lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- poslední prototyp MDR-6, s mírně větším rozpětím, hlubším trupem a upravenou výzbrojí
- téměř shodný prototyp MDR-6B-4 měl čelní chladiče a místo hřbetní věže dvě kulová střediště na bocích
-
Zdroje:
Sources:
Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3.
Петров, Г. Ф. Гидросамолеты и экранопланы 1910-1999. РусАвиа, Москва 2000. ISBN 5-900078-05-1.
Шавров, В. Б. История конструкций самолетов в СССР до 1938г. Машиностроение, Москва 1986.
Маслов, Михаил. Повесть о морском дальнем разведчике Че-2, Мир Авиации 1997/01.
Якубович, Николай. В погоне за скоростью. Авиация и время 2008/01.
Němeček, Václav. Četvěrikov Če-2 (MBR-6), Letectví+Kosmonutika 1968/17.
Němeček, Václav. Četvěrikov MBR-6, Letectví+Kosmonutika 1986/15.
URL : https://www.valka.cz/Cetverikov-MDR-6B-5-t195931#563908 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/sww2/mdr6.html

Četverikov MDR-6B-5 -


Četverikov MDR-6B-5 -


URL : https://www.valka.cz/Cetverikov-MDR-6B-5-t195931#563910 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/sww2/mdr6.html

Četverikov MDR-6B-5 - MDR-6B-4.

MDR-6B-4.
Četverikov MDR-6B-5 - Snad stejný stroj po odstranění bočních věžiček.

Snad stejný stroj po odstranění bočních věžiček.
URL : https://www.valka.cz/Cetverikov-MDR-6B-5-t195931#563911 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více