Název: Name: | KM m 10 (HL m 10)(typ 1936) | |
Originální název: Original Name: | KM m 10 (HL m 10)(Baujahr 1936) | |
Výrobce: Producer: | Krauss-Maffei, Mníchov / Carl F.W. Borgward, Bremen / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.04.1937 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 333 Krauss Maffei - 111 (Fgst.Nr.10001-10111) Carl F.W. Borgward - 222 (Fgst.Nr.140001-140222) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 11 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 8940 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 7175 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2350 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2613 1) mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 410 mm | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Maybach NL 62 TU (vodou chladený zážihový 6-valec objemu 6.191 cm3) | |
Výkon: Power: | 104.4 kW při 2600 ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | Z.F. Typ G55 (4+R) | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 50 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 35 km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 250 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 24 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 11 osôb a 500 kg náklad ťah prívesu - 8 ton ťah navijáku - 3 tony | |
Uživatelské státy: User States: | / | |
Poznámka: Note: | Pásy: Zgw. 46/360/180 Typ D (45 článkov v jednom páse) 1) S natiahnutou plátenou strechou. | |
Zdroje: Sources: | Hilary Louis Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.22-4: Mittlerer Zugkraftwagen 8t (Sd.Kfz.7), ISBN: No ISBN |
URL : https://www.valka.cz/KM-m-10-HL-m-10-Baujahr-1936-t195632#563184Verze : 0
brano
MOD
Ešte v roku 1936 nahradila verzia KM m 10 (HL m 10) predchádzajúcu verziu KM m 9 (Baujahr 1936). Obe verzie sa od seba vizuálne líšili len nepatrne. KM m 10 (HL m 10) dostal nový motor Maybach HL 62 TU, ktorý však nedokázal spaľovať nízkooktánový benzín OZ 74 (piesty vytvárali vysokú kompresiu). Vozidlá mali už od výroby namontované navijaky. 1.séria HL m 10 mala ešte šnekový prevod riadenia, 2. séria dostala hrebeňové riadenie. KM m 10 mala hrebeňové riadenie u celej produkcie. Štartovacia kľuka bola u 2.série HL m 10 a u celej produkcie KM m 10 upravená. Kľuka bola kratšia a menšieho priemeru. 1.séria HL m 10 bola produkovaná súbežne s dobiehajúcou výrobou KM m 9 (Baujahr 1936). Až po dokončení KM m 9 prešla firma Krauss-Maffei na produkciu KM m 10.
Hilary Louis Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.22-4: Mittlerer Zugkraftwagen 8t (Sd.Kfz.7), ISBN: No ISBN
KM m 10 firmy Borgward
Hilary Louis Doyle, Lukas Friedli, Thomas L. Jentz - Panzer Tracts No.22-4: Mittlerer Zugkraftwagen 8t (Sd.Kfz.7), ISBN: No ISBN
wwww.ebay.de
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
KM m 10 firmy Borgward
URL : https://www.valka.cz/KM-m-10-HL-m-10-Baujahr-1936-t195632#563743Verze : 4
brano
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.