Název: Name: | Savoia-Marchetti S.62bis | Savoia-Marchetti S.62bis |
Originální název: Original Name: | Savoia-Marchetti S.62bis | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1927-DD.MM.193R Società Idrovolanti Alta Italia Savoia, Sesto Calende DD.MM.1932-DD.MM.1933 Taganrožský letecký závod č. 31, Taganrog DD.MM.1931-DD.MM.193R Talleres de la Aeronáutica Naval, Barcelona DD.MM.193R-DD.MM.193R Atelierele de lucru din Portul naval, Mamaia | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1927-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 60+ Sesto Calende 80 Taganrog 35 Barcelona ? Mamaia | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | flying boat |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2460 kg | 5423 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4100 kg | 9039 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5030 kg | 11089 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 16,66 m | 54ft 7,9in |
Délka: Length: | 12,26 m | 40ft 2,68in |
Výška: Height: | 4,19 m | 13ft 8,96in |
Plocha křídla: Wing Area: | 69,52 m2 | 748.31 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Isotta Fraschini Asso 750 o maximálním výkonu 588 kW/800 k nebo Hispano-Suiza 12Lb o maximálním výkonu 463 kW/630 k čtyřlistá dřevěná vrtule | Isotta Fraschini Asso 750, maximum power 789 hp, or Hispano-Suiza 12Lb, maximum power 621 hp four-bladed wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 225 km/h v ? m | 139.8 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 180 km/h v ? m | 111.8 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 4 min do 1000 m | 4 min to 3281 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4600 m | 15092 ft |
Dolet: Range: | 920 km | 571.7 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý dvojitý kulomet Vickers ráže 7,7 mm nebo DA ráže 7,62 mm na přídi 1x pohyblivý dvojitý kulomet Vickers ráže 7,7 mm nebo DA ráže 7,62 mm na hřbetě 600 kg pum | 1x flexible twin .303 in Vickers or 7.62 mm DA machine gun in the nose 1x flexible twin .303 in Vickers or 7.62 mm DA machine gun amidships 1323 lb of bombs |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Бюшгенс Г.С. самолетостроение в СССР 1917-1945. ЦАГИ 1992. Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3. Gudju, Ion; Iacobescu, Gheorghe; Ionescu, Ovidiu. Romanian Aeronautical Constructions 1905-1974. Military Publishing House, Bucuresti 1974. Заблотский А.Н., Сальников А.И. 75 лет ТАНТК им. Г.М. Бериева. sites.google.com |