Main Menu
User Menu

Šen-jang J-6A

Shenyang J-6A / 歼-6甲

     
Název:
Name:
Šen-jang J-6A
Originální název:
Original Name:
歼-6甲
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1959-DD.MM.1961 Songling State-owned Machinery Factory, Shenyang, Liaoning
DD.MM.1961-DD.MM.1963 Hongdu State-owned Machinery Factory, Nanchang, Jiangxi
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1959-DD.MM.1963
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
83 Šen-jang
7 Nan-čang
První vzlet:
Maiden Flight:
17.12.1958 MiG-19P sestavený z ruských komponentů / from Russsian CKD kit
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7730 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
9100 kg
Rozpětí:
Wingspan:
9,000 m
Délka:
Length:
13,025 m
Výška:
Height:
3,885 m
Plocha křídla:
Wing Area:
25,16 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
WP-6 o tahu 25,50 kN / 31,87 kN s přídavným spalováním
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2155 l?
2x 760 l přídavná nádrž
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1445 km/h v 10000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
17250 m
Dolet:
Range:
1100 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
1910 km
Výzbroj:
Armament:
3x kanon Typ 23-2 ráže 23 mm

2-4x raketnice ORO-57K s 8 raketami ráže 57 mm
2x 250kg puma
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- stíhací letoun pro každé počasí, licenční varianta MiG-19P
- stejně jako u J-6 byla většina strojů převzata kvůli mizerné kvalitě letectvem až po důkladné přestavbě
- výroba byla kvůli uvolnění výrobních kapacit převedena do Nan-čchangu, kde ale měli zkušenosti pouze s vrtulovými letadly a brzy navíc dostala přednost produkce J-6B
- od roku 1974 byly J-6A v Kuej-čou upraveny pro možnost nést dvě infračerveným světlem naváděné rakety PL-2 (R-3S)
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim; Komissarov, Dmitriy. Chinese Aircraft: China's aviation industry since 1951. Hikoki Publications, Manchester 2008. ISBN: 9-781902-109046.
Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Fighters. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
Pavlovský, Ivo; Ovčáčík, Michal; Susa, Karel. MiG-19 Farmer Day Interceptors & Two-seat variants. MARK I Ltd., Praha 2003. ISBN 80-900708-8-4.
Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skála, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví: Bristol Beaufighter/MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-J-6A-t187126#544850Verze : 0
MOD
https://igor113.livejournal.com/338274.html

Šen-jang J-6A -


Šen-jang J-6A -


Šen-jang J-6A -


URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-J-6A-t187126#544852Verze : 1
MOD
en.wikipedia.org

Šen-jang J-6A - China Aviation Museum

China Aviation Museum
URL : https://www.valka.cz/Sen-jang-J-6A-t187126#544854Verze : 0
MOD