Název: Name: | Etrich A.II Taube | |
Originální název: Original Name: | Etrich A.II Taube | |
Kategorie: Category: | víceúčelový letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1913-DD.MM.1914 Etrich-Flieger-Werke GmbH, Liebau / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1914-DD.MM.1915 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 9? | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 565 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 950 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 14,35 m | |
Délka: Length: | 9,85 m | |
Výška: Height: | 3,15 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 28,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Mercedes D.I o výkonu 74 kW/100 k, nebo Austro-Daimler o výkonu 88 kW/120 k dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 115 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 90 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 15 min do 800 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 3000 m | |
Dolet: Range: | 300 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - modernizovaná varianta původní Taube, stavěná v Etrichově nové továrně, založené aby mohl přímo konkurovat německým bezlicenčním imitacím - pravděpodobně zde postavil pouze tři prototypy, devět "sériových" strojů a snad tři zmenšené Taube typ K - stroje jsou od starých Taube odlišitelné podle chybějící podpůrné konstrukce pod křídlem, a byly zakoupeny bavorskou vojenskou leteckou službou - odlišné (s největší pravděpodobností) od rakouských A.II | |
Zdroje: Sources: | Balej, Jan. Etrich Taube, L+K 1984/13-14. Das Flugzeugwerk Rumpler und seine Entwicklung von 1908 bis 1918, Luftfahrt International Nr. 07, 1975. Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. Гриценко, И. В. История создания и службы самолетов типа Taube. Запорожье, 2009. |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Etrich-A-II-Taube-t181067#531042Verze : 1
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.