Main Menu
User Menu

Messerschmitt Bf 110 C-6

     
Název:
Name:
Messerschmitt Bf 110 C-6
Originální název:
Original Name:
Messerschmitt Bf 110 C-6
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.05.1940-DD.07.1940 Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha /
Období výroby:
Production Period:
DD.05.1940-DD.07.1940
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
12
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4788 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
6876 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
16,290 m
Délka:
Length:
12,110 m
Výška:
Height:
3,510 m
Plocha křídla:
Wing Area:
38,36 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
179,249 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 601 P kapalinou chlazený invertní vidlicový dvanáctiválec o vzletovém výkonu 864 kW (1 175 k) při 2 500 ot/min, maximální výkon 883 kW (1 200 k) při 2 500 ot/min v h= 2 100 m po dobu max. 5 min. a trvalý výkon 772 kW (1 050 k) při 2 400 ot min v h= 4 800 m.
Vrtule trojlistá VDM s nastavitelným úhlem náběhu.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1 270 l v křídelních nádržích
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
543 km/h v 7000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
420 km/h v 4500 m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
10,0 m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
10000 m
Dolet:
Range:
775 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
1760 km
Výzbroj:
Armament:
4x pevný kulomet MG 17 ráže 7,92 mm v přídi, 1 000 nábojů pro každý,
2x pevný kanon MG FF/M ráže 20 mm ve spodní části přídě, 180 granátů pro každý ve třech zásobnících, ty za letu vyměňoval zadní střelec,
1x pevný kanón MK 101 ráže 30 mm v gondole pod trupem s 30 granáty a
1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 v zadní části kabiny 750 nábojů v deseti zásobnících.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Těžký stíhací letoun pro boj s bombardéry, byl vyroben v malé ověřovací sérii.
Motory DB 601 P odpovídají motorům DB 601 N, rozdíl je v převodu reduktoru.
Zdroje:
Sources:
Martin C. Windrow, Profile Publications, The Messerschmitt Bf 110, Number 23, Two Shillings, Profile Publications Ltd., Leatherhead, Surrey, Printed by Hills & Lacy Ltd., London and Watford.
Famous airplanes of the world, No. 38, Messerschmitt Bf 110, June 1973, Bunnrin-Do.
Janusz Ledwoch, Aircraft Monograph 3 - Messerschmitt Bf 110, AJ Press, 1st edition, January 1995, ISBN 83-88620-812-0
https://de.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Bf_110
www.historyofwar.org
spread-wings.ru
https://airwar.ru/enc/fww2/bf110c.html

Messerschmitt Bf 110 C-6 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-6-t179788#527843Verze : 0
MOD