Dvouproudový reaktivní motor / Turbofan Engine
Řada motorů Progress D-436 byla odvozena z motoru Lotarev D-36. Cílem bylo dosáhnout vyšší výkon, nižší spotřebu, hluk a emise.
Jako první byl v roce 1985 vyvinut typ D-436K, který byl použit v letounu včasného varování Antonov An-71 (kód NATO: Madcap), kterého byly vyrobeny pouze 3 exempláře a jeho další vývoj byl ukončen. Současně s tímto letadlem skončily i motory Progress D-436K.
Přesto jsou motory Progress D-436K prvními z řady Progress D-436, od kterého se pak odvozovaly všechny následující verze.
Technicko-taktické charakteristiky jsou velmi málo známé:
Typ motoru: dvouproudový
Tah: 7500 kgs
Pozn. FCH:
Některé zdroje uvádějí místo názvu Progress název Ivčenko.
Zdroj informace:
Iljustrovannyj katalog aviacii mira
World of Aircraft
Russian Planes
Live Journal
Progress D-436K / Прогресс Д-436К
Řada motorů Progress D-436 byla odvozena z motoru Lotarev D-36. Cílem bylo dosáhnout vyšší výkon, nižší spotřebu, hluk a emise.
Jako první byl v roce 1985 vyvinut typ D-436K, který byl použit v letounu včasného varování Antonov An-71 (kód NATO: Madcap), kterého byly vyrobeny pouze 3 exempláře a jeho další vývoj byl ukončen. Současně s tímto letadlem skončily i motory Progress D-436K.
Přesto jsou motory Progress D-436K prvními z řady Progress D-436, od kterého se pak odvozovaly všechny následující verze.
Technicko-taktické charakteristiky jsou velmi málo známé:
Typ motoru: dvouproudový
Tah: 7500 kgs
Pozn. FCH:
Některé zdroje uvádějí místo názvu Progress název Ivčenko.
Zdroj informace:
Iljustrovannyj katalog aviacii mira
World of Aircraft
Russian Planes
Live Journal