CZE - VEGA 6x6

     
Název:
Name:
VEGA 6x6 VEGA 6x6
Originální název:
Original Name:
VEGA 6x6
Výrobce:
Producer:
SVOS, spol. s r. o., Přelouč
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (prototyp / prototype)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.11.2013
Osádka:
Crew:
2 + 11
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
6x6
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
24000 kg 52911 lb
Užitečné zatížení:
Payload:
5000 kg 11023 lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
29000 kg 63934 lb
Celková délka:
Overall Length:
8525 mm 28ft
Celková šířka:
Overall Width:
2590 mm 8ft 6in
Celková výška:
Overall Height:
2950 mm 9ft 8in
Světlá výška:
Ground Clearance:
500 mm 1ft 8in
Rozvor:
Wheelbase:
4090 mm - 1450 mm 161in - 57 ⅛ in
Rozchod:
Track:
2072 mm - všechny nápravy
81 ½ in - all axles
Brzdová soustava:
Braking System:
dvouokruhové bubnové vzduchové brzdy, ABS two circuit drum air brakes, ABS
Elektrický systém:
Electrical System:
nominální napětí: 24 V
alternátor: 28 V / 240 A
akumulátory: 2x 12 V / 170 Ah
nominal voltage: 24 V
alternator: 28 V / 240 A
batteries: 2x 12 V / 170 Ah
Pneumatiky:
Tyres:
16.00 R20
Pancéřování:
Armour:
STANAG 4569, úroveň 2-4 STANAG 4569, Level 2-4
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
TATRA T3C-928-90
- vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 3
- počet válců: 8
- objem válců: 12 667 cm3
- maximální točivý moment: 2100 Nm při 1000 ot/min
- maximální výkon: 300 kW při 1800 ot/min
TATRA T3C-928-90
- air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 3 emission standards
- number of cylinders: 8
- swept volume: 773 cu in
- maximum torque: 1549 lb.ft at 1000 rpm
- maximum power output: 402.3 hp (407.9 PS) at 1800 rpm
Převodovka:
Gearbox:
TATRA 14 TS 210N
poloautomatická, 14+2
TATRA 14 TS 210N
semiautomatic, 14+2
Spojka:
Clutch:
MFZ 1x430
- jednolamelová s průměrem 430 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem
MFZ 1x430
- single-plate, diaphragm clutch 1x430 mm, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
400 l 88 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
110 km/h 68 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
? l/100 km ? mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
750 km 466 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
32 ° / 44 °
Svah:
Gradient:
27 ° 60 %
Boční náklon:
Side Slope:
20 ° 45 %
Překročivost:
Trench Crossing:
1 m 39 in
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,6 m 24 in
Brodivost:
Fording Depth:
1,5 m 59 in
Výzbroj:
Armament:
až tři lafety pro zbraně včetně jedné dálkově ovládané zbraňové základny (např. Kongsberg)
lafety nebo dálkově ovládanou zbraňovou základnu je možné osadit 12,7mm kulometem nebo 40mm automatickým granátometem
up to three weapon mounts, including one remote weapon station (e. g. Kongsberg)
main gun ring or remote weapon station capable of mounting 12.7mm machine gun or 40mm automatic grenade launcher
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:

- anglická zkratka: Vehicle with Enhanced Ground performance and Armour protection
- English acronym: Vehicle with Enhanced Ground performance and Armour protection
Zdroje:
Sources:
SVOS
URL : https://www.valka.cz/CZE-VEGA-6x6-t176875#521252 Verze : 0
VEGA 6x6 představená na cvičení Strong Campaigner 2014, Vojenský újezd Hradiště, červen 2014. Armáda České republiky v roce 2014 plánovala ve dvou etapách nakoupit dalších 62 obrněných vozidel mj. ve spojovacích a velitelských verzích. Hlavním požadavkem na nové stroje bylo použití podvozku řady Tatra 815-7. Do výběru se tak dostaly stroje VEGA a TITUS. Vzhledem k tomu, že výrobce vozidla VEGA nedokázal garantovat dodávky podvozků, z výběrového řízení byl tímto fakticky vyřazen (dodavatelem vozidel TITUS měla být společnost TATRA DEFENCE VEHICLE, která společně s TATRA TRUCKS, jež vyrábí samotný podvozek, patří do skupiny CZECHOSLOVAK GROUP). V srpnu 2016 byla zveřejněna informace, že Armáda České republiky plánuje v několika vlnách v letech 2019 až 2023 nakoupit přibližně 300 transportérů TITUS v několika různých modifikacích plnících úlohu prostředků bojové podpory.
CZE - VEGA 6x6 -


CZE - VEGA 6x6 -


URL : https://www.valka.cz/CZE-VEGA-6x6-t176875#521253 Verze : 4
Prototyp v areálu firmy SVOS společně s jedním z prototypů VEGA 4x4
CZE - VEGA 6x6 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

CZE - VEGA 6x6 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

CZE - VEGA 6x6 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

CZE - VEGA 6x6 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

CZE - VEGA 6x6 -


Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/CZE-VEGA-6x6-t176875#579676 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více