BN 11 V

mittlerer Zugkraftwagen 5t Typ BN11 V (Sd.Kfz.6)
     
Název:
Name:
BN 11 V BN 11 V
Originální název:
Original Name:
mittlerer Zugkraftwagen 5t Typ BN11 V (Sd.Kfz.6)
Výrobce:
Producer:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR Büssing NAG, Berlín /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 prototyp
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1938
Osádka:
Crew:
15
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
9050 kg 19952 lb
Celková délka:
Overall Length:
? mm ?
Celková šířka:
Overall Width:
? mm ?
Celková výška:
Overall Height:
? mm ?
Světlá výška:
Ground Clearance:
? mm ?
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Maybach HL 49 (vodou chladený zážihový 6-valec objemu ? cm3) Maybach HL 49 (6 cyl., gasoline, water cooled, ? ccm)
Výkon:
Power:
85.8 kW při 2600 ot/min 115 bhp at 2600 rpm
Převodové ústrojí:
Transmission:
BN V (10+R) BN V (10+R)
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
35-40 km/h 21.7-24.9 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km ? mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
? m ?
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Pásy:
Zgw 50/320/200 (46 článkov v jednom páse)
Tracks:
Zgw 50/320/200 (46 links per side)
Zdroje:
Sources:
Thomas L. Jentz, Hilary Louise Doyle - Panzer Tracts No.22-3 mittler Zugkraftwagen 5t (Sd.Kfz.6) and Schwerer Wehrmachtsschlepper development and production from 1934 to 1945, rok vydania 2010, ISBN: Nie
URL : https://www.valka.cz/BN-11-V-t176354#520217 Verze : 0
V čase nábehu sériovej výroby modelu BN 9 bol vyvinutý prototyp ťahača s novým motorom a 10-stupňovou poloautomatickou prevodovkou. Prototyp výrobného čísla Fgst.Nr. 2005 bol dokončený na prelome rokov 1938/39 a začiatkom roku 1939 bol podrobený jazdným testom. Jednalo sa o vozidlo ťažké 9.050 kg, ktoré ťahalo príves s celkou hmotnosťou 3.500 kg. Pri spotrebe 56,5 litra benzínu dosahovalo maximálnu rýchlosť 35 - 40 km/hod. Tetno typ bol preferovaný Dipl.Ing. Kniepkampom (WaPrüf 6), no nenahradil vo výrobe BN 9 a zostalo len pri výrobe prototypu.

Thomas L. Jentz, Hilary Louise Doyle - Panzer Tracts No.22-3 mittler Zugkraftwagen 5t (Sd.Kfz.6) and Schwerer Wehrmachtsschlepper development and production from 1934 to 1945, rok vydania 2010, ISBN: Nie
URL : https://www.valka.cz/BN-11-V-t176354#520221 Verze : 4
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více