Grigorovič M-4

Grigorovich M-4
Григорович М-4
     
Název:
Name:
Grigorovič M-4 Grigorovich M-4
Originální název:
Original Name:
Григорович М-4
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1914-DD.MM.1915 První ruská společnost vzduchoplavby S. S. Ščetinin a spol., Petrohrad /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1914-DD.MM.1915
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
4
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
člunový trup flying boat
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
870 kg 1918 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
13,62 m 44ft 8,22in
Délka:
Length:
8,00 m 26ft 2,95in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
37,90 m2 407.95 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Gnome Monosoupape o výkonu 74 kW/100 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Gnome Monosoupape, power 98 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
100 km/h v 0 m 62.1 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
320 km 198.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Typ Grigorovič M-4 vznikl vývojem z typu M-3 (respektive M-2).


Byl mírně přepracován trup a profil křídla. Letoun byl přijat do výzbroje na základě letových zkoušek, které proběhly v roce 1915 v Sevastopolu. Celkem byly postaveny 4 kusy. Létaly po dvou kusech na pobřeží Baltského a Černého moře.
-
Zdroje:
Sources:
http://ram-home.com/ram-old/m-4g.html
http://www.airwar.ru/enc/other1/m2grig.html
URL : https://www.valka.cz/Grigorovic-M-4-t174398#516710 Verze : 1
http://www.airwar.ru/enc/other1/m2grig.html

Grigorovič M-4 -


Grigorovič M-4 -


URL : https://www.valka.cz/Grigorovic-M-4-t174398#547561 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více