Název: Name: | Praga V3S | |
Originální název: Original Name: | Praga V3S | |
Kategorie: Category: | valník | |
Výrobce: Producer: | Automobilové závody Klementa Gottwalda n.p., Praha-Vysočany / Automobilové závody Letňany n.p., Praha-Letňany / Opravy zemědělských strojů n.p., Vinoř / | |
Období výroby: Production Period: | 02.04.1953-DD.MM.1983 (Praga V3S) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~130 000 (všechny verze, včetně civilní výroby / all versions, including civil production) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | 19.02.1952 (1. prototyp / 1st prototype) | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 1 (+ 25 na korbě / + 25 on the platform) | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x6 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 55501) kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 55102) kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 110603) kg | |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 55004) kg | |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 165605) kg | |
Celková délka: Overall Length: | 69106) mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2320 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 29257) mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 400 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3580 mm - 1120 mm | |
Rozchod: Track: | 1870 mm - přední náprava 1755 mm - zadní nápravy | |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní - pneumatická, jednookruhová, bubnová parkovací - převodová, pásová | |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 12 V ukostřený kladný pól dva akumulátory: 12 V / 125 Ah dynamo: 12 V / 300 W | |
Pneumatiky: Tyres: | 8,25-20 HD 10 PR | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T-912 - vznětový, řadový, vzduchem chlazený, čtyřtaktní, s přímým vstřikem paliva - počet válců: 6 - vrtání: 110 mm - zdvih: 130 mm - objem válců: 7 412 cm3 - maximální točivý moment: 353 Nm při 1400 ot/min - maximální výkon: 70 kW při 2100 ot/min | |
Převodovka: Gearbox: | mechanická, 4+1, normální a redukovaný chod | |
Spojka: Clutch: | suchá, jednokotoučová, mechanické ovládání | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 120 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 60 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 32 l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 600 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 72 ° / 32 ° | |
Svah: Gradient: | 348) ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | 0,8 m | |
Uživatelské státy: User States: | 9) | |
Poznámka: Note: | 1) skříňová verze 6268 kg 2) na silnici (skříňová verze 3500 kg), 3510 kg v terénu 3) na silnici, 9060 kg v terénu 4) na silnici, 3100 kg v terénu 5) na silnici, 12160 kg v terénu 6) skříňová verze 7150 mm 7) plachta v horní poloze, 2530 mm po kabinu, skříňová verze 3020 mm 8) na silnici i v terénu 9) skříňová verze přehled verzí | |
Zdroje: Sources: | Tanková a automobilová technika v české a slovenské armáde, Naše vojsko, 2003, ISBN 80-206-0684-X |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#183821Verze : 0
Praga V3S
Automobil V3S je určen pro přepravu materiálu do hmotnosti 3350 kg nebo pro přepravu 25 osob a tah přívěsu do hmotnosti 3100 kg v terénu nebo pro přepravu materiálu do hmotnosti 5350 kg a tah přívěsu do hmotnosti 5500 kg na silnici.
Automobil měl na svoji dobu dobré jízdní vlastnosti a dostatečnou tažnou sílu. Je opatřen třemi hnanými nápravami; zadní nápravy mají uzávěrky diferenciálů.
Dobré jízdní vlastnosti v terénu umožňuje příznivé rozložení hmotnosti na jednotlivé nápravy a velká světlá výška dosažená redukcemi v kolech na všech nápravách. Automobil je poháněn řadovým, čtyřdobým, šestiválcovým, naftovým vzduchem chlazeným motorem o výkonu 70 kW.
Elektrické zařízení a příslušenství je konstruováno pro stejnosměrné jmenovité napětí 12 V. Elektrická instalace je jednovodičová s ukostřeným kladným pólem. Budka řidiče je polokapotová, celokovové konstrukce. Výhled z budky řidiče je možný do vzdálenosti 2 m před přední nárazník.
Automobil má celkem 10 rychlostních stupňů (8 vpřed a 2 vzad), což je umožněno použitím přídavné převodovky. Z přídavné převodovky je vyveden pohon pro bubnový naviják dimenzovaný na tah 30 kN směrem dozadu a s možností tahu dopředu i na ložnou plochu (účinnost vodicích kladek zmenšuje tah asi 0,7x).
Rám automobilu z ocelových nosníků je vybaven vpředu i vzadu silně dimenzovanými nárazníky. Řízení je mechanické s globoidním šnekem s kladkou o celkovém rozsahu rejdu 61°; nejmenší poloměr zatáčky činí 10,5 m.
Valníková plošina je zhotovena z dřevěných drážkovaných prken. Bočnice a zadní čelo jsou odklopné, podlaha je pokryta ocelovými pásky. V bočnicích jsou zabudovány sklopné laťové lavice. Plošina je opatřena snímatelnou vozovou plachtou.
Automobil V3S je určen pro přepravu materiálu do hmotnosti 3350 kg nebo pro přepravu 25 osob a tah přívěsu do hmotnosti 3100 kg v terénu nebo pro přepravu materiálu do hmotnosti 5350 kg a tah přívěsu do hmotnosti 5500 kg na silnici.
Automobil měl na svoji dobu dobré jízdní vlastnosti a dostatečnou tažnou sílu. Je opatřen třemi hnanými nápravami; zadní nápravy mají uzávěrky diferenciálů.
Dobré jízdní vlastnosti v terénu umožňuje příznivé rozložení hmotnosti na jednotlivé nápravy a velká světlá výška dosažená redukcemi v kolech na všech nápravách. Automobil je poháněn řadovým, čtyřdobým, šestiválcovým, naftovým vzduchem chlazeným motorem o výkonu 70 kW.
Elektrické zařízení a příslušenství je konstruováno pro stejnosměrné jmenovité napětí 12 V. Elektrická instalace je jednovodičová s ukostřeným kladným pólem. Budka řidiče je polokapotová, celokovové konstrukce. Výhled z budky řidiče je možný do vzdálenosti 2 m před přední nárazník.
Automobil má celkem 10 rychlostních stupňů (8 vpřed a 2 vzad), což je umožněno použitím přídavné převodovky. Z přídavné převodovky je vyveden pohon pro bubnový naviják dimenzovaný na tah 30 kN směrem dozadu a s možností tahu dopředu i na ložnou plochu (účinnost vodicích kladek zmenšuje tah asi 0,7x).
Rám automobilu z ocelových nosníků je vybaven vpředu i vzadu silně dimenzovanými nárazníky. Řízení je mechanické s globoidním šnekem s kladkou o celkovém rozsahu rejdu 61°; nejmenší poloměr zatáčky činí 10,5 m.
Valníková plošina je zhotovena z dřevěných drážkovaných prken. Bočnice a zadní čelo jsou odklopné, podlaha je pokryta ocelovými pásky. V bočnicích jsou zabudovány sklopné laťové lavice. Plošina je opatřena snímatelnou vozovou plachtou.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#184325Verze : 0
Reklama
Terénny nákladný automobil P V3S (valník) je možné upraviť pre odsun ranených.
TTD vozidla sú totožné s vozidlom Praga V3S.
Povolený počet prepravovaných osôb : 25
Odsunová kapacita :
- s využitím lavičiek : 20 sediacich,
- s použitím jednej súpravy DRNA : 6 ležiacich na nosidlách a 7 sediacich na ložnej ploche,
- pri improvizovanom spôsobe s využitím lavičiek a bočníc celkom 11 ležiacich na nosidlách, z toho 7 nosidiel je umiestnených naprieč automobilu na bočniciach a 4 nosidlá sú umiestnené pozdĺžne, voľne na podlahe.
Zdroj : Zdrav-23-3 TTD poľného zdravotníckeho materiálua techniky - predpis ČSLA, Praha 1986
Odsunová úprava P V3S
Jedna z odsunových verzií
Praga P V3S odsunová úprava
TTD vozidla sú totožné s vozidlom Praga V3S.
Povolený počet prepravovaných osôb : 25
Odsunová kapacita :
- s využitím lavičiek : 20 sediacich,
- s použitím jednej súpravy DRNA : 6 ležiacich na nosidlách a 7 sediacich na ložnej ploche,
- pri improvizovanom spôsobe s využitím lavičiek a bočníc celkom 11 ležiacich na nosidlách, z toho 7 nosidiel je umiestnených naprieč automobilu na bočniciach a 4 nosidlá sú umiestnené pozdĺžne, voľne na podlahe.
Zdroj : Zdrav-23-3 TTD poľného zdravotníckeho materiálua techniky - predpis ČSLA, Praha 1986
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Odsunová úprava P V3S
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Jedna z odsunových verzií
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Praga P V3S odsunová úprava
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#309056Verze : 0
Schémata konstrukčních skupin automobilu Praga V3S.
Zdroj: Příručka řidiče automobilu Praga V3S, Naše Vojsko, 1984, 2. upravené vydání
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#253949Verze : 0
Schémy vozidla Praga V3S.
Zdroj:
Šasi terénneho nákladného vozidla Praga V3S
Redukčná (prídavná) prevodovka
Pohon nápravy s redukciou v kolesách
Poháňaná tuhá predná náprava
Riadenie so "šnekom" a kladkou
Schéma rozvodu el. prúdu
Zdroj:
Učebnice řidiče z povolání, Naše vojsko, Svaz pro spolupráci s armádou, Praha 1960
Automobil a motocykl v obrazech, Díl druhý-Obrazové přílohy, Naše vojsko, Svaz pro spolupráci s armádou, Praha 1962
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Šasi terénneho nákladného vozidla Praga V3S
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Redukčná (prídavná) prevodovka
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Pohon nápravy s redukciou v kolesách
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Poháňaná tuhá predná náprava
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Riadenie so "šnekom" a kladkou
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Schéma rozvodu el. prúdu
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#278284Verze : 0
Reklama
Stredný terénny automobil P V3S.
Zdroj : Automobil 1962 č.4
Ovládacie prvky vozidla P V3S - popis.
Zdroj : Automobil 1962 č.4
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Ovládacie prvky vozidla P V3S - popis.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#377723Verze : 0
Demonštrácia priechodnosti "vetriesky" terénom.
Zdroj : Vojenská technika 1958
Stredný terénny automobil PRAGA V3S © VOJENSKÁ TECHNIKA 1958
Zdroj : Vojenská technika 1958
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Stredný terénny automobil PRAGA V3S © VOJENSKÁ TECHNIKA 1958
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#213978Verze : 0
Málo známe využitie stredného nákladného terénneho vozidla P V3S ako snežného pluhu.
Zdroj : Zápisník - ročník a strana bližšie neurčené
Snežný pluh namontovaný na Pragu V3S © ZÁPISNÍK
Zdroj : Zápisník - ročník a strana bližšie neurčené
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Snežný pluh namontovaný na Pragu V3S © ZÁPISNÍK
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#228021Verze : 0
Činnost u automobilu Praga V3S - mužstvo. Skeny z diapozitivů dobového výcvikového manuálu.
Květoslav Konvalina via Dolin
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#244775Verze : 0
Činnost u automobilu Praga V3S - mužstvo. Skeny z diapozitivů dobového výcvikového manuálu.
Květoslav Konvalina via Dolin
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#244777Verze : 0
V3S s přepravní nádrží na pohonné hmoty (pravděpodobně) NP-3 staršího provedení (rok 1968).
Květoslav Konvalina via Dolin
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#245226Verze : 0
Sýrska PV3S poškodená v bojoch s Izraelom, Jomkippurská vojna, október 1973.
Zdroj: Military in the Middle East
Období | Jomkippurská válka [1973] |
Typ stroje | CZK - Praga V3S |
Kamufláž | - |
Země | ![]() |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#407115Verze : 0
buko1
MOD
Praga V3S (VPZ 334 77-46), 4. základna taktického letectva, letiště Čáslav, 1999
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#214534Verze : 0
Praga V3S české armády jako učební pomůcka.
Zdroj: vlastní archív
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#279376Verze : 0
Praga V3S - valník v soukromém civilním použití.
Zdroj: soukromý archiv
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#292340Verze : 0
Praga V3S vyřazená z výzbroje Armády České republiky, Přelouč, 6.5.2009.
vlastní foto
vlastní foto
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#311843Verze : 0
MART.in
MOD
Praga V3S se skříňovou karoserií. Vnitřní rozměry skříně činily 4,55 x 1,19 x 1,85 m.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#84517Verze : 0
Valník Praga V3S vybavený hydraulickou rukou HR2503 (rok výroby 1973).
Fotografie:
Fotografie:
Vladek Vácha, http://vhtm.valka.cz
Období | - |
Typ stroje | CZK - Praga V3S |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Praga V3S |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | CZK - Praga V3S |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Praga-V3S-t17303#576150Verze : 2
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.