Název: Name: | CAMS 32R | CAMS 32R |
Originální název: Original Name: | CAMS 32R | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1924-DD.MM.1924 Chantiers aéro-maritimes de la Seine, Saint-Ouen | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1924-DD.MM.1924 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 24.03.1924 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | flying boat |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 999 kg | 2202 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1500 kg | 3307 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 12,400 m | 40ft 8in |
Délka: Length: | 9,380 m | 30ft 9,33in |
Výška: Height: | 3,060 m | 10ft 5in |
Plocha křídla: Wing Area: | 43,00 m2 | 462.85 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 34,883 kg/m2 | 7.14 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 8Ac kapalinou chlazený vidlicový osmiválec o vzletovém výkonu 132,4 kW (180 koní) při 2 100 ot/min. Vrtule tlačná dvoulistá dřevěná. | Hispano-Suiza 8Ac eight-cylinder liquid-cooled Vee engine, rated at 177.5 hp for take-off at 2,100 rpm, driving a two-bladed wooden pusher propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 160 km/h v 0 m | 99.4 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 140 km/h v ? m | 87 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | Bez výzbroje | Unarmed. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Francouzské námořnictvo vydalo specifikace, ve kterých požadovalo průzkumný plovákový letoun nebo hydroplán. Letoun měl provádět průzkum popř. řídit dělostřeleckou palbu vlastního loďstva. Společnost C.A.M.S odpověděla prototypem hydroplánu, který postavila v zimě 1923-24, v březnu byly na řece Seině zahájeny tovární letové zkoušky, potom byl hydroplán odeslán do námořního střediska v Saint-Raphael k námořním zkouškám. Soutěž byla nakonec zrušena a námořnictvo své specifikace zrušilo. | - |
Zdroje: Sources: | Kenneth Munson and John W. Wood, Flying Boats and Seaplanes since 1910, Littlehampton Book Services Ltd., 1971, ISBN: 0-71370-537-X http://www.airwar.ru/enc/flyboat/cams32.html www.aviafrance.com |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |