Název: Name: | Potez 34.2 | Potez 34.2 |
Originální název: Original Name: | Potez 34.2 | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | other category |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1928-DD.05.1928 Société des Aéroplanes Henry Potez, Méaulte | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1928-DD.05.1928 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.05.1928 34.1 DD.05.1929 34.2 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1900 kg | 4189 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5920 kg | 13051 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 18,300 m | 60ft 0,5in |
Délka: Length: | 11,500 m | 37ft 8,75in |
Výška: Height: | 3,910 m | 12ft 10in |
Plocha křídla: Wing Area: | 61,00 m2 | 656.6 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 97,049 kg/m2 | 19.88 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | 34.1: Farman 12 We kapalinou chlazený dvanáctiválec s válci uspořádanými do W o vzletovém výkonu 367,75 kW (500 k) Vrtule dvoulistá dřevěná 34.2: Hispano-Suiza 12 Lbr kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec vzletovém výkonu 463,3 kW (630 k) Vrtule dvoulistá kovová | 34.1: Farman 12 We twelve-cylinder liquid-cooled W engine rated at 493 hp for take-off, driving a two-blade wooden propeller 34.2: Hispano-Suiza 12 Lbr twelve-cylinder liquid-cooled Vee engine rated at 621 hp for take-off, driving a two-blade metal propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 200 km/h v 0 m | 124.3 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 168 km/h v ? m | 104.4 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4500 m | 14764 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 6700 km | 4163.2 mi |
Výzbroj: Armament: | neozbrojený | Unarmed |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Potez 34 byl dálkový letoun, který byl vyvinut z letounu Potez 28. Později jako Potez 34.2 dostal motor Hispano-Suiza 12 Lbr a kovovou vrtuli. Letoun byl vlastně vyplněn palivovými nádržemi a motor Farman znemožňoval výhled vpřed, proto piloti používali periskop. | The Potez 34 record plane was specially developed by Potez to break the world distance records in a straight line and a closed circuit. First was powered by 500 hp Farman 12 WE engine, later with Hispano-Suiza 12 Lbr. The pilots had no view to the front and needed a periscope (Lindbergh style) to see anything in that crucial direction. The rest of the machine was probably filled with huge oil tanks. |
Zdroje: Sources: | http://fr.wikipedia.org/wiki/Potez_34 http://www.airwar.ru/enc/law1/potez34.html www.aviafrance.com http://fandavion.free.fr/potez_constructeurs.htm |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Potez 34 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
S motorem Farman.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Potez 34 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
S motorem Hispano.