Potez 670 C.3

     
Název:
Name:
Potez 670 C.3 Potez 670 C.3
Originální název:
Original Name:
Potez 670 C.3
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1939-DD.03.1939 Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Sud-Est, Méaulte /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1939-DD.03.1939
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (později přestavěn na Potez 671)
První vzlet:
Maiden Flight:
30.03.1939
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3120 kg 6878 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4680 kg 10318 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
15,100 m 49ft 6,5in
Délka:
Length:
10,800 m 35ft 5in
Výška:
Height:
3,270 m 10ft 8,75in
Plocha křídla:
Wing Area:
32,50 m2 349.83 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
144,00 kg/m2 29.49 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Gnome-Rhône 14M-3 vzduchem chlazený přeplňovaný dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 515 kW (700 k) a 500 kW (680 k) v h= 3 150 m při 3 030 ot/min.
Vrtule trojlisté s nastavitelným úhlem náběhu.
Gnome-Rhône 14M-3 fourteen-cylinder supercharged air-cooled two-row radial engine rated at 690 hp for take-off and 671 hp at 10,335 ft at 3,030 rpm,
driving a three-blade variable-pitch propellers.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
460 km/h v 4000 m 285.8 mph in 13123 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
412 km/h v ? m 256 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
13,2 m/s 2598.4 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10000 m 32808 ft
Dolet:
Range:
1800 km 1118.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón HS-404 ráže 20 mm s 90 náboji na hlaveň
2x pevný kulomet MAC ráže 7,5 mm a
1x pohyblivý zdvojený kulomet MAC ráže 7,5 mm nebo 1x pohyblivý kanón HS-404 ráže 20 mm ve střelecké věži
(zbraně nebyly instalovány)
Two fixed forward-firing 0.79 inch HS-404 cannons, 90 rpg,
two fixed forward-firing 0.295 inch MAC machine-guns and
one twin flexible rearward-firing 0.295 inch MAC in dorsal position or
one flexible rearward-firing 0.79 inch HS-404 cannon in a dorsal turret.
(weapons were not installed)
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Potez 670 byl dvoumístný doprovodný stíhač dlouhého doletu, použitelný také jako stíhací bombardér. Brzy po zahájení továrních zkoušek došlo u tohoto stroje k výměně motorů za mírně výkonnější Hispano-Suiza 14AB 12/13, zároveň se změnilo typové označení na Potez 671. The Potez 670 a two-seat long-range escort fighter and bomber destroyer with two 700hp Gnome- Rhone 14M radials, it was re-engined after initial flight trials with two 800hp Hispano-Suiza 14AB 12/13 radials, with which it resumed flight tests in July 1939 as the Potez 671.
Zdroje:
Sources:
L+K č. 5/1992, Václav Němeček, Letadla 39-45, POTEZ 670/671.
www.aviafrance.com
1000aircraftphotos.com
http://www.aviastar.org/air/france/potez-670.php
http://www.airwar.ru/enc/fww2/p670.html
http://www.aerea-wwii.com/#!potez-670671/c1iol
ww2drawings.jexiste.fr

Potez 670 C.3 -


Potez 670 C.3 -


URL : https://www.valka.cz/Potez-670-C-3-t166438#501036 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více