Main Menu
User Menu

Dewoitine D.376 C.1

     
Název:
Name:
Dewoitine D.376 C.1
Originální název:
Original Name:
Dewoitine D.376 C.1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
Société Nationale des Constructions Aéronautiques du Sud-Est, Argenteuil /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1937-DD.01.1939
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
25
První vzlet:
Maiden Flight:
06.07.1937
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1610 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1970 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
11,230 m
Délka:
Length:
7,440 m
Výška:
Height:
3,420 m
Plocha křídla:
Wing Area:
17,80 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
110,674 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
žádný
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Gnome-Rhône 14Kfs Mistral Major vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 684 kW (930 k) a 647 kW (880 k) v h= 3 250 m.
Vrtule trojlistá kovová stavitelná Gnome-Rhône 1070.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
425 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
388 km/h v 3250 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
285 km/h v 2560 m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
3,5 min do 3000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
10000 m
Dolet:
Range:
700 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
4x pevný kulomet Darne ráže 7,5 mm v křídlech.
Pumový náklad: 4x 25 kg puma.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Jednalo se o palubní stíhačku, která velmi úzce navazovala na palubní stíhačku D.373. Hlavní rozdíl byl křídlech D.373 měl křídla pevná, ale u D.376 mohla být složena podél trupu. Druhá změna nebyla vidět, týkala se motorového lože, které bylo mohutnější a motor, který trpěl silnými vibracemi byl uchycen pomocí silentbloků.
Zdroje:
Sources:
www.postedeschoufs.com
https://www.airwar.ru/enc/fww1/dewd37.html
ww2drawings.jexiste.fr
www.histoiredumonde.net
www.aeronavale-porteavions.com
www.aviafrance.com

Dewoitine D.376 C.1 -


URL : https://www.valka.cz/Dewoitine-D-376-C-1-t164610#497719Verze : 0
MOD
https://www.airwar.ru/enc/fww1/dewd37.html

Dewoitine D.376 C.1 -


URL : https://www.valka.cz/Dewoitine-D-376-C-1-t164610#509666Verze : 0
MOD