Main Menu
User Menu

CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)

     
Název:
Name:
LOT-VR
Originální název:
Original Name:
LOT-VR
Kategorie:
Category:
pracoviště velitele roty
Výrobce:
Producer:
VOP 026, Šternberk
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR sériová výroba nezahájena / serial production not started
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 prototyp / prototype
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.2000
Osádka:
Crew:
4
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
8000 kg
Celková délka:
Overall Length:
5845 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2350 mm
Celková výška:
Overall Height:
24001) mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
315 mm
Pancéřování:
Armour:
korba - čelo: 5 / 14 mm
korba - boky: 7 mm
korba - zezadu: 7 mm
korba - strop: 7 mm
korba - podlaha: 2 - 3 mm
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Renault DCI 4C
- vznětový čtyřtaktní motor s turbodmychadlem
Výkon:
Power:
121.3 kW při ? ot/min
Převodové ústrojí:
Transmission:
manuální, 5+1
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
101 km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
800 km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
30 °
Boční náklon:
Side Slope:
36 °
Překročivost:
Trench Crossing:
1,22 ? m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,4 m
Brodivost:
Fording Depth:
-2) m
Výzbroj:
Armament:
kulomet NSVT
- ráže: 12,7 mm
- náměr: +30° až -5°
- odměr: 360°


spřažený kulomet PKT
- ráže: 7,62 mm
- náměr: +30° až -5°
- odměr: 360°
Vybavení:
Equipment:
2x VKV radiostanice
1x KV radiostanice
navigace GPS
nabíjecí soustrojí
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
1) výška korby: 1925 mm
2) vozidlo je obojživelné;
- maximální rychlost plavby vpřed: 8 km/h
Zdroje:
Sources:
firemni materiály VOP 026
URL : https://www.valka.cz/CZE-LOT-VR-pracoviste-velitele-roty-t16301#532586Verze : 2
MOD
LOT-VR (LOT-V)


Pracoviště velitele roty odvozené z obrněného transportéru LOT-B, který vznikl modernizací vozidla BRDM-2rch.


V prvním pololetí 2002 byly ukončeny vojskové zkoušky prototypu a ve třetím čtvrtletí byl prototyp vozidla podroben zkoušce životnosti.


LOT-V vychází z verze LOT-B s následujícími odlišnostmi:
- čtyřčlenná osádka
- bezosádkový dálkově ovládaný věžový komplet je doplněný o laserový dálkoměr
- dvě VKV, jedna KV radiostanice a GPS navigace
- nabíjecí soustrojí
- automatický protipožární systém
URL : https://www.valka.cz/CZE-LOT-VR-pracoviste-velitele-roty-t16301#60550Verze : 5
MOD
Prototyp LOT-VR (F 43-08), srpen 2004.
CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  -


CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  -


CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  -


CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  -


CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  -


CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  -


CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  -


CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  -


URL : https://www.valka.cz/CZE-LOT-VR-pracoviste-velitele-roty-t16301#60552Verze : 0
MOD
Prototyp LOT-VR byl zhruba v roce 2010/2011 použit při zkouškách česko-slovenské zbraňové stanice ZSRD 07.
CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  - (autor neznámý, via Internet)

(autor neznámý, via Internet)
CZE - LOT-VR (pracoviště velitele roty)  - (autor neznámý, via Internet)

(autor neznámý, via Internet)
URL : https://www.valka.cz/CZE-LOT-VR-pracoviste-velitele-roty-t16301#532587Verze : 2
MOD