Messerschmitt Me 163 Komet
Me 163 A
Verze na níž se prováděly první letové testy. Poháněn raketovým motorem Walter R II-203 o tahu 17,5 kN.
Me 163 B-1
Předsériové stroje varianty B-1a. Od této varianty lišily výzbrojí složenou ze dvou kanónů MG 151/20 namísto dvou MK 108.
Me 163 B-1a
Sériově vyráběná bojová varianta již s výzbrojí 2x MK 108 se zásobou 60ks nábojů na zbraň. Poháněn raketovým motorem HWK 109-509 A-2.
Me 163 S
Cvičný kluzák s druhou kabinou pro instruktora na hřbetě trupu na místě nádrže okysličovadla T-Stoff.
Me 163 C
Verze poháněná raketovým motorem s dvěmi spalovacími komorami HWK 109-509 C-1, čímž se prodloužila činnost motoru z 8 na 12 min. Tyto stroje byly o něco větší než jejich předchůdci, měli zatahovatelné ostruhové kolečko a výzbroj se přestěhovala z křídel do trupu. Pilotní kabina dostala kapkovitý kryt. Tato verze bojově nikdy nelétala.
Me 163 D
Jen konstrukční návrh. Trup o 0,85 m delší, tříkolový zatahovatelný podvozek a automatické sloty na křídlech.
Me 163 A
Verze na níž se prováděly první letové testy. Poháněn raketovým motorem Walter R II-203 o tahu 17,5 kN.
Me 163 B-1
Předsériové stroje varianty B-1a. Od této varianty lišily výzbrojí složenou ze dvou kanónů MG 151/20 namísto dvou MK 108.
Me 163 B-1a
Sériově vyráběná bojová varianta již s výzbrojí 2x MK 108 se zásobou 60ks nábojů na zbraň. Poháněn raketovým motorem HWK 109-509 A-2.
Me 163 S
Cvičný kluzák s druhou kabinou pro instruktora na hřbetě trupu na místě nádrže okysličovadla T-Stoff.
Me 163 C
Verze poháněná raketovým motorem s dvěmi spalovacími komorami HWK 109-509 C-1, čímž se prodloužila činnost motoru z 8 na 12 min. Tyto stroje byly o něco větší než jejich předchůdci, měli zatahovatelné ostruhové kolečko a výzbroj se přestěhovala z křídel do trupu. Pilotní kabina dostala kapkovitý kryt. Tato verze bojově nikdy nelétala.
Me 163 D
Jen konstrukční návrh. Trup o 0,85 m delší, tříkolový zatahovatelný podvozek a automatické sloty na křídlech.