Messerschmitt Me 163 Komet
Me 163 A
Verze na níž se prováděly první letové testy. Poháněn raketovým motorem Walter R II-203 o tahu 17,5 kN.
Me 163 B-1
Předsériové stroje varianty B-1a. Od této varianty lišily výzbrojí složenou ze dvou kanónů MG 151/20 namísto dvou MK 108.
Me 163 B-1a
Sériově vyráběná bojová varianta již s výzbrojí 2x MK 108 se zásobou 60ks nábojů na zbraň. Poháněn raketovým motorem HWK 109-509 A-2.
Me 163 S
Cvičný kluzák s druhou kabinou pro instruktora na hřbetě trupu na místě nádrže okysličovadla T-Stoff.
Me 163 C
Verze poháněná raketovým motorem s dvěmi spalovacími komorami HWK 109-509 C-1, čímž se prodloužila činnost motoru z 8 na 12 min. Tyto stroje byly o něco větší než jejich předchůdci, měli zatahovatelné ostruhové kolečko a výzbroj se přestěhovala z křídel do trupu. Pilotní kabina dostala kapkovitý kryt. Tato verze bojově nikdy nelétala.
Me 163 D
Jen konstrukční návrh. Trup o 0,85 m delší, tříkolový zatahovatelný podvozek a automatické sloty na křídlech.
Me 163 A
Verze na níž se prováděly první letové testy. Poháněn raketovým motorem Walter R II-203 o tahu 17,5 kN.
Me 163 B-1
Předsériové stroje varianty B-1a. Od této varianty lišily výzbrojí složenou ze dvou kanónů MG 151/20 namísto dvou MK 108.
Me 163 B-1a
Sériově vyráběná bojová varianta již s výzbrojí 2x MK 108 se zásobou 60ks nábojů na zbraň. Poháněn raketovým motorem HWK 109-509 A-2.
Me 163 S
Cvičný kluzák s druhou kabinou pro instruktora na hřbetě trupu na místě nádrže okysličovadla T-Stoff.
Me 163 C
Verze poháněná raketovým motorem s dvěmi spalovacími komorami HWK 109-509 C-1, čímž se prodloužila činnost motoru z 8 na 12 min. Tyto stroje byly o něco větší než jejich předchůdci, měli zatahovatelné ostruhové kolečko a výzbroj se přestěhovala z křídel do trupu. Pilotní kabina dostala kapkovitý kryt. Tato verze bojově nikdy nelétala.
Me 163 D
Jen konstrukční návrh. Trup o 0,85 m delší, tříkolový zatahovatelný podvozek a automatické sloty na křídlech.
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-163-t16147#65620Verze : 0
Messerschmitt Me 163 A V4 vybavený raketovým motorem Walter R II-203b o tahu 17,5 kN. )
Byl zalétán 13. srpna 1941 v Lechfeldu, zde se uskutečnily i úvodní zkoušky.
Video 2:03 minut
Byl zalétán 13. srpna 1941 v Lechfeldu, zde se uskutečnily i úvodní zkoušky.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Video 2:03 minut
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-163-t16147#182783Verze : 1
Reklama
Bokorys návrhu Me 263 D.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-163-t16147#175759Verze : 0
brano
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.