Main Menu
User Menu

Let L-410NG

     
Název:
Name:
Let L-410NG
Originální název:
Original Name:
Let L-410NG
Kategorie:
Category:
dopravní letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.2015-DD.MM.RRRR Aircraft Industries, a.s., Kunovice
Období výroby:
Production Period:
DD.02.2018-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 prototyp
První vzlet:
Maiden Flight:
15.07.2015
Osádka:
Crew:
2+19
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2150 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
7000 kg
Rozpětí:
Wingspan:
19,98 m
Délka:
Length:
15,074 m
Výška:
Height:
5,969 m
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbovrtulový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
GE Aviation H85-200 BC04 s pětilistou vrtulí Avia Propeller AV 725 o průměru 2,3 m.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
2340 kg
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
? km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
417 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
8,5 m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
4200 m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
2570 km
Výzbroj:
Armament:
-
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
vytrvalost 10 h
maximální nosnost 2154 kg

"skleněný kokpit" - avionický systém Garmin G3000
Zdroje:
Sources:
Kolmann, Petr: Nastupuje nová generace "Čtyřistadesítky", Letectví a kosmonautika 2015 / 08
www.let.cz
URL : https://www.valka.cz/Let-L-410NG-t159942#537738Verze : 0
MOD
Připravovaná modernizace letounu L-410UVP-E20. Ve výrobě je trup min. jednoho letounu. Změny jsou především na trupu letounu a souvisejí s jeho prodloužením.


Cílem projektu MOSTA (modernisation of small transport aircraft) jsou:
zvýšení maximálního platícího zatížení
zvětšení zavazadlových prostorů
zvýšení cestovní rychlosti
zvětšení doletu
zlepšení výkonů letounu v teplých a vysokohorských podmínkách
prodloužení životnosti minimálně na 30 000 letových hodin
zavedení moderních systémů údržby - údržba podle stavu
zlepšení technicko-ekonomických parametrů přístrojů a agregátů
zjednodušení konstrukce (snížení pracnosti výroby)
modernizace přístrojového vybavení pilotní kabiny


Motory by měly být typu GE H80-200 (dřívě Walter M-601H 80) a vrtule AV 725.


Zdroj: www.technodat.cz
www.let.cz
vlastní návštěva AI Kunovice



tohle by měl být prodloužená přední část MOSTy, vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/Let-L-410NG-t159942#487606Verze : 1
MOD
První prototyp L-410NG (výrobní číslo 2820).

(Aircraft Industries)
URL : https://www.valka.cz/Let-L-410NG-t159942#620804Verze : 0
MOD
Kokpit prvního prototypu L-410NG.

(Aircraft Industries)
URL : https://www.valka.cz/Let-L-410NG-t159942#620805Verze : 0
MOD