Suchoj Su-6 (VS)

Сухой Су-6 (BC)
     
Název:
Name:
Suchoj Su-6 (VS) Sukhoi Su-6 (VS)
Originální název:
Original Name:
Сухой Су-6 (BC)
Kategorie:
Category:
bitevní letoun attack aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1942-DD.12.1942 Státní svazový závod č. 289, Molotov /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.12.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1? konverze (Su-6 (82))
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3825 kg 8433 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
5164 kg 11385 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
5652 kg 12461 lb
Rozpětí:
Wingspan:
13,500 m 44ft 3,5in
Délka:
Length:
9,243 m 30ft 4in
Výška:
Height:
3,890 m 12ft 9,15in
Plocha křídla:
Wing Area:
26,00 m2 279.86 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
198,615 kg/m2 40.68 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Švecov AŠ-71F vzduchem chlazený dvouhvězdicový osmnáctiválec o maximálním výkonu 1 618 kW (2 200 k) v h= 4 000 m.
Vrtule čtyřlistá stavitelná typu AV-9-4A o průměru 3 250 mm
Shvetsov ASh-71F eighteen-cylinder air-cooled two-row radial engine maximum rated 2,170 hp at 13,123 ft,
driving a four-blade variable-pitch propeller Type AV-9-4A of 10ft 8in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
770 l 169.4 UK gallons (203.4 US gal)
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
586 km/h v 4800 m 364.1 mph in 15748 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
395 km/h v 3300 m 245.4 mph in 10827 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
4,9 min do 3000 m 4,9 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
9450 m 31004 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón OKB-16 nebo NS-37 ráže 37 mm v křídlech s celkovou zásobou 90 granátů,
2x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm v křídlech s celkovou zásobou 1520 nábojů.
Pumový náklad: do 200 kg byly pumy zavěšeny v pumovnici a dalších 200 kg na vnějších závěsnících, nebo 10x neřízená raketa RS-82 nebo RS-132.
Two fixed forward-firing 1.46 inch OKB-16 or NS-37 cannons mounted in a wings, 90 rounds,
two fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns mounted in the wings with 1,520 rounds and
Bomb load: 441 lb of bombs in the bomb bay and 441 lb bombs in external stores or ten unguided rockets RS-82 or RS-132.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Do podoby jednomístného letounu s motorem AŠ-71 byly stavěny (modifikovány?) dva letouny, dokončeny byl pouze jeden a ten nebyl zřejmě ani zalétán. Výkony budou pouze vypočtené. -
Zdroje:
Sources:
L+K č. 5/1990, Václav Němeček, Letadla 39-45, Suchoj SU-6 (SA)
http://www.airwar.ru/enc/aww2/su6.html
http://www.airpages.ru/ru/su6.shtml
http://www.aviarmor.net/AWW2/Exp_A/ussr/su-6.htm
http://www.sukhoi.org/eng/planes/museum/su6/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Su-6
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-6-VS-t159831#487348 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/aww2/su6.html

Suchoj Su-6 (VS) - Su-6 (82), pravděpodobně ještě s motorem M-71.

Su-6 (82), pravděpodobně ještě s motorem M-71.
Suchoj Su-6 (VS) -


URL : https://www.valka.cz/Suchoj-Su-6-VS-t159831#560619 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více