Main Menu
User Menu

SOV - Ural-375D (valník - ťahač prívesov)

Урал-375Д

     
Název:
Name:
Ural-375D
Originální název:
Original Name:
Урал-375Д
Kategorie:
Category:
valník
Výrobce:
Producer:
Uralský automobilový závod, Miass /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1964-DD.MM.1982
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1964
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
3 +
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
6x6
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
8000 kg
Užitečné zatížení:
Payload:
5000 kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
13300 kg
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
10000 kg
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
23300 kg
Celková délka:
Overall Length:
7350 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2690 mm
Celková výška:
Overall Height:
2980 mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
400 mm
Rozvor:
Wheelbase:
3525 mm - 1400 mm
Rozchod:
Track:
2000 mm - všetky 3 osi
Brzdová soustava:
Braking System:
pneumaticko-hydraulická, dvojokruhová (samostatný okruh pre 1 a 2 nápravu a oddelený okruh pre 3 nápravu)
Elektrický systém:
Electrical System:
12 V
Pneumatiky:
Tyres:
14,00 - 20 s automatickým dohusťovaním
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
ZIL-375
Převodovka:
Gearbox:
JaMZ-204U, mechanická prevodovka s 5 rýchlosťami vpred a 1 vzad, synchronizovaný 2-5 stupeň
Spojka:
Clutch:
suchá, dvojdisková s periférnymi pružinami
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
360 l
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
75 km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
48 l/100 km
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
750 km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
44 ° / 40 °
Svah:
Gradient:
? °
Boční náklon:
Side Slope:
? °
Překročivost:
Trench Crossing:
? m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m
Brodivost:
Fording Depth:
1,5 m
Uživatelské státy:
User States:









...
Poznámka:
Note:
odvodené verzie: Ural-375A, Ural-375E
Zdroje:
Sources:
www.autosoft.ru
https://aviaros.narod.ru/ural-375d.htm
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375D-valnik-tahac-privesov-t15842#328674Verze : 0
MOD
Ural 375D sa začal vyrábať v roku 1964, spočiatku bola celá produkcia tohto modelu určená pre potreby Ministerstva obrany (pre civilný trh bol určený odvodený model Ural-377 s pohonom 6x4). Do konca 60-tych rokov bolo obmedezné množstvo týchto vozidiel uvoľnené na export - najskôr do Mongolska a následne aj do Nemeckej demokratickej republiky (stále len pre potreby spriatelených armád). V roku 1969 bolo vozidlo predstavené na veľtrhu v Lipsku, kde získalo Zlatú medailu a Diplom prvého stupňa. Predstavením na tejto výstave sa vozidlu otvoril medzinárodný trh a začali sa dodávky aj do ďalších štátov (jedným z prvých odberateľov sa stala aj Fínska armáda). Rôzne nároky odberateľov vyústili v roku 1970 do rozhodnutia výroby dvoch špeciálnych variánt tohto vozidla - pre tropické oblasti označené ako Ural-375Ju a pre oblasti krajného severu označené ako Ural-375K.
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375D-valnik-tahac-privesov-t15842#256649Verze : 0
MOD
Jeden z vyradených valníkov Ural-375D používaných v ČSLA.
SOV - Ural-375D (valník - ťahač prívesov) -


URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375D-valnik-tahac-privesov-t15842#248311Verze : 0