Název: Name: | Ural-375D | |
Originální název: Original Name: | Урал-375Д | |
Kategorie: Category: | valník | |
Výrobce: Producer: | Uralský automobilový závod, Miass / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1964-DD.MM.1982 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1964 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 3 + | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x6 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 8000 kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 5000 kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 13300 kg | |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 10000 kg | |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 23300 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 7350 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2690 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2980 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 400 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3525 mm - 1400 mm | |
Rozchod: Track: | 2000 mm - všetky 3 osi | |
Brzdová soustava: Braking System: | pneumaticko-hydraulická, dvojokruhová (samostatný okruh pre 1 a 2 nápravu a oddelený okruh pre 3 nápravu) | |
Elektrický systém: Electrical System: | 12 V | |
Pneumatiky: Tyres: | 14,00 - 20 s automatickým dohusťovaním | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | ZIL-375 | |
Převodovka: Gearbox: | JaMZ-204U, mechanická prevodovka s 5 rýchlosťami vpred a 1 vzad, synchronizovaný 2-5 stupeň | |
Spojka: Clutch: | suchá, dvojdisková s periférnymi pružinami | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 360 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 75 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 48 l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 750 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 44 ° / 40 ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | 1,5 m | |
Uživatelské státy: User States: | ... | |
Poznámka: Note: | odvodené verzie: Ural-375A, Ural-375E | |
Zdroje: Sources: | www.autosoft.ru http://aviaros.narod.ru/ural-375d.htm |
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375D-valnik-tahac-privesov-t15842#328674Verze : 0
buko1
MOD
Ural 375D sa začal vyrábať v roku 1964, spočiatku bola celá produkcia tohto modelu určená pre potreby Ministerstva obrany (pre civilný trh bol určený odvodený model Ural-377 s pohonom 6x4). Do konca 60-tych rokov bolo obmedezné množstvo týchto vozidiel uvoľnené na export - najskôr do Mongolska a následne aj do Nemeckej demokratickej republiky (stále len pre potreby spriatelených armád). V roku 1969 bolo vozidlo predstavené na veľtrhu v Lipsku, kde získalo Zlatú medailu a Diplom prvého stupňa. Predstavením na tejto výstave sa vozidlu otvoril medzinárodný trh a začali sa dodávky aj do ďalších štátov (jedným z prvých odberateľov sa stala aj Fínska armáda). Rôzne nároky odberateľov vyústili v roku 1970 do rozhodnutia výroby dvoch špeciálnych variánt tohto vozidla - pre tropické oblasti označené ako Ural-375Ju a pre oblasti krajného severu označené ako Ural-375K.
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375D-valnik-tahac-privesov-t15842#256649Verze : 0
buko1
MOD
Jeden z vyradených valníkov Ural-375D používaných v ČSLA.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375D-valnik-tahac-privesov-t15842#248311Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.