Název: Name: | GMC CCKW-353 ST-5 | GMC CCKW-353 ST-5 |
Originální název: Original Name: | Ordnance Maintenance Truck, 2½-Ton, 6×6, GMC CCKW-353 ST-5 | |
Kategorie: Category: | skříňový automobil | box-body truck |
Výrobce: Producer: | General Motors Corp. | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1941-DD.MM.1943 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR ? | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 2+ | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x6 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 5566 kg | 12270 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | ? kg | ? lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 2041 kg | 4500 lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 6477 mm | 21ft 3in |
Celková šířka: Overall Width: | 2438 mm | 8ft |
Celková výška: Overall Height: | 2985 mm | 9ft 9.5in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 254 mm | 10in |
Rozvor: Wheelbase: | 3607 mm - 1118 mm | 142in - 44in |
Rozchod: Track: | 1581 mm - přední (SPLIT) 1721 mm - zadní (SPLIT) 1524 mm - přední (BANJO) 1715 mm - zadní (BANJO) | 62,25in - front (SPLIT) 67,75 - rear (SPLIT) 60in - front (BANJO) 67,5in - rear (BANJO) |
Brzdová soustava: Braking System: | hydraulická | hydraulic |
Elektrický systém: Electrical System: | 6V | 6V |
Pneumatiky: Tyres: | 7.5x20 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | GMC 270 | GMC 270 |
Převodovka: Gearbox: | machanická, 5 stupňov vpred, 1 vzad Prevodový pomer: 1. stupeň: 6.06:1 2. stupeň: 3.50:1 3. stupeň: 1.80:1 4. stupeň: 1.00:1 5. stupeň: 0.799:1 Spiatočka: 6.00:1 mechanická prídavná dvojstupňová prevodovka Prevodový pomer: - model GMC: 1.16:1; 2.63:1 - model Timken: 1.16:1; 2.61:1 | main mechanical, 5 gears forward, 1 reverse with gears ratios: 1st speed: 6.06:1 2nd speed: 3.50:1 3rd speed: 1.80:1 4th speed: 1.00:1 5th speed: 0.799:1 Reverse: 6.00:1 mechanical transfer case, 2 speed with gear ratios:- GMC model: 1.16:1; 2.63:1 - Timken model: 1.16:1; 2.61:1 |
Spojka: Clutch: | jednokotúčová, suchá | dry, single plate |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 181.84 l | 40 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 72.4 km/h | 45 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 354.1 km | 220 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 54 ° / 35 ° | |
Svah: Gradient: | 29 ° | 65 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0.25 m | 10in |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Skriňová nástavba určená pre špeciálne opravárenské dielne: - Small Arms Repair Truck M7 - Small Arms Repair Truck M7 (Signal Corps) - Automotive Repair Truck M8 (A / B) - Artillery Repair Truck M9 - Instrument Repair Truck M10 (A / B) - Welding Repair Truck M12 - Tool and Bench Truck M13 - Spare Parts Truck M14 (A / B) - Machine Shop Repair Truck M16 (A / B / C / D / F) - Electrical Repair Truck M18 Skriňová nástavba sa pre potreby pomoci spojencom (Lend Lease) inštalovala aj na automobil Studebacker US6 | Van body for mobile shop truck: - Small Arms Repair Truck M7 - Small Arms Repair Truck M7 (Signal Corps) - Automotive Repair Truck M8 (A / B) - Artillery Repair Truck M9 - Instrument Repair Truck M10 (A / B) - Welding Repair Truck M12 - Tool and Bench Truck M13 - Spare Parts Truck M14 (A / B) - Machine Shop Repair Truck M16 (A / B / C / D / F) - Electrical Repair Truck M18 |
Zdroje: Sources: | Catalogue of standart ordnance items, second editions 1944, vol. 1 Tank and Automotive; Office of the Chief of Ordnance Technical Division, Washington D.C.; 1 june 1945 |