Název: Name: | Jelcz C642D.35 | Jelcz C642D.35 |
Originální název: Original Name: | Jelcz C642D.35 | |
Kategorie: Category: | tahač návěsů | semitrailer truck |
Výrobce: Producer: | JELCZ-KOMPONENTY sp. z o.o. | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | - | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | - | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 6x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 9800 kg | 21605 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 27100 kg | 59745 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 14800 kg | 32628 lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 40000 kg | 88185 lb |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | ? |
Celková šířka: Overall Width: | 2540 mm | 8ft 4in |
Celková výška: Overall Height: | 3285 mm | 10ft 9,33in |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? |
Rozvor: Wheelbase: | 3400 mm - 1350 mm | 133,86in - 53,15in |
Rozchod: Track: | ? mm - ? | ? - ? |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní brzda pneumatická, přetlakovaná, dvojitý okruh s regulací brzdící síly na zadní nápravy ruční (nouzová a parkovací) brzda servomotory s pružinou a mebránou na zadních říditelných nápravách pracující na principu snížení tlaku motorová brzda dekompresní brždění změnou geometrie turbokompresoru během brzdící fáze | Service brake. Pneumatic, overpressure, dual circuit with regulation of rear axles braking force. Steering - with a pedal from driver's cabin. Steel air tanks, air drier and brake silencer. Emergency and parking brake. Spring and membrane type servo motors on rear driving axles working on base of pressure decrease. Steering - manually with valve from driver's cab. Engine brake. Decompression brake by a change of turbo-compressor geometry during braking phase. |
Elektrický systém: Electrical System: | 24V eletkrický systém s hlavním vypínačem baterie 2x12V/min. 180Ah alternátor 28V/90A startér 24 V, 4,5kW | 24V electrical system with main switch. Baterries 2x12V/min.180 Ah Alternator 28V/90A Starter 24 V, 4,5kW |
Pneumatiky: Tyres: | 295/80 R22,5 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | IVECO CURSOR 8, EURO III | IVECO CURSOR 8, EURO III |
Převodovka: Gearbox: | ZF 16S 151 IT 16-rychlostní, synchronizovaná | ZF 16S 151 IT 16-speed range change, synchronised. |
Spojka: Clutch: | jednokotoučová, suchá, ovládaná hydraulicky | Single plate, dry, hydraulically actuated |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 330 l | 72.59 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 85 km/h | 52.8 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Užívá se pro tahání cisternových návěsů ND33, ND27,CND27 | - |
Zdroje: Sources: | http://www.jelcz.com.pl/index.php?id=74 http://www.celtech.pl/en/produkt9.htm |