Název: Name: | Maybach HL 42 | |
Originální název: Original Name: | Maybach Hochleistungsmotor 42 | |
Kategorie: Category: | řadový motor | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR Maybach, Friedrichshafen / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | ||
Použití: Use: | Sd.Kfz. 251 Sd.Kfz. 250 Sd.Kfz. 252 Sd.Kfz. 253 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 6 | |
Hmotnost: Weight: | ? kg | |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | ? mm | |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | |
Vrtání: Bore: | 90 mm | |
Zdvih: Stroke: | 110 mm | |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 4,198 l | |
Palivo: Fuel: | benzín | |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | karburátor | |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | ? | |
Plnění válců: Mixture Charging: | ? | |
Chlazení: Cooling: | vodní | |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 73,55 kW při 2800 ot/min | |
Poznámka: Note: | Doplnkové značenie: TR - Motor mit Trockensumpfschmierung - motor se suchou klikovou skříní TU - Tiefes Unterteil (Ölwanne) - hlubší olejová vana (olejová vana s větším obsahem) K - Kupplungsgehäuse - spojková skříň (motor se spojkovou skříní) M - Schnapper-Magnetzünder - použitie magneta (přístroj pro elektrické zapalování výbušné směsi ve válcích motorů) R - Riemenantrieb für seitlichen Luftpresser - kompresor s řemenovým pohonem R (druhé) - přídavný pohon pro samostatne montovaný ventilátor | |
Zdroje: Sources: | www.fahrzeuge-der-wehrmacht.de |
URL : https://www.valka.cz/DEU-Maybach-HL-42-motor-t140116#455626Verze : 4
buko1
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.