Main Menu
User Menu

International M-5-6

International M-5-6
délka: 6 125 mm
šířka: 2 230 mm
výška: 2 800 mm (s plachtou)
hmotnost: 5 400kg
motor: šestiválec o obsahu 5 220 cc
výkon motoru: 95 hp při 2600 ot./min
max. rychlost: 73 km/hod


V letech 1941-1945 bylo vyrobeno 40 000 ks.
Byl určen pro použití u US Navy.
International M-5-6 -


URL : https://www.valka.cz/International-M-5-6-t12786#43832Verze : 0
MOD
Diskuse
Někde jsem četl, že tento automobil byl postaven na stejné platformě jako "armáďácký" GMC CCKW 353. Mohl by mi někdo pomoci v tom, zda je to pravda a pokud ano, v čem se oba stroje lišily ?
URL : https://www.valka.cz/International-M-5-6-t12786#162274Verze : 0
Tak jsem se díval a jde zřejmě o "kachnu" pérování, zadní nápravyi další detaily podvozku jsou odlišné, ani v knížkách jsem na podobnou věc nenarazil, myslím že jsou to dvě různá auta.
Vozidlo bylo v rámci Lend Lease dodáváno i do SSSR, šlo o 3000 kusů verze 6x4 a 500 kusů 6x6 (M-5H-6)
URL : https://www.valka.cz/International-M-5-6-t12786#162314Verze : 0
"Někde jsem četl, že tento automobil byl postaven na stejné platformě jako "armáďácký" GMC CCKW 353. ..."


International Harvester M-5-6, resp. celá řada těchto vozidel 6x6, 6x4, 4x4 a 4x2 nemá s vozidly GMC CCKW-353 společného nic. Uśpořádání podvozku (zavěšení kol atd.) je odlišné, pohonná jednotka je odlišná. Pouze standardní korby pro 2,5 tunovou verzi mohly být shodné (ale často se lišily, IHC měly korby upořádané jinak, než ostatní 2,5-tunky). V případě zájmu mohu dodat více detailů. Je-li kazatel modelář a uvažuje-li o použití podvozku z GMC na přestavbu na IHC, dle mého názoru to není ta pravá cesta.
URL : https://www.valka.cz/International-M-5-6-t12786#287398Verze : 0
O detaily určitě zájem je. Myslím že původní dotaz nebyl motivován modelářstvím, spíše snahou ověřit si co tazatel slyšel.
URL : https://www.valka.cz/International-M-5-6-t12786#287412Verze : 0