Main Menu
User Menu

JPN - Micubiši Ki-147 I-Go-1A

三菱 イ号一型甲空対地誘導弾 (キ147)

     
Název:
Name:
Micubiši Ki-147 I-Go-1A
Originální název:
Original Name:
三菱 イ号一型甲空対地誘導弾 (キ147)
Kategorie:
Category:
Rádiově řízená okřídlená puma.
Výrobce:
Producer:
三菱重工業 - Mitsubishi Jūkōgyō Kabushiki Kaisha, Nagoya.
Výroba měla pobíhat ve firmě: Nihon Sarjo
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1944-DD.MM.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
10 (?)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1944
Technické údaje:
Technical Data:
 
Celková hmotnost:
Overall Weight:
1400 kg
Hmotnost hlavice:
Warhead Weight:
800 kg
Hmotnost trhaviny:
Explosive Weight:
? kg
Celková délka:
Overall Length:
5770 mm
Průměr těla:
Body Diameter:
565 mm
Rozpětí:
Wingspan:
3658 mm
Trhavina / Submunice:
Explosive / Submunition:
?
Způsob navedení:
Guidance System:
rádiové navádění
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
1x Micubiši Toku-Ro 1 Type 3 Rocket o tahu 2,35 kN (240 kp)
Výkony:
Performance:
 
Dosah:
Range:
550 km
Uživatelské státy:
User States:
/
Poznámka:
Note:
Výška letounku: 1 055 mm
Plocha křídla: 3,60 m2
Plošné zatížení: 388,88 kg/m2
Dolet: 11,3 km ve výšce 1 000 m.
Tato puma nebyla bojově nasazena.
Raketový motor se zažehl po odhození pumy se zpožděním 1,5 s, pracoval 1 min a 15 s, za tuto dobu mohla puma uletět až 11 km. Operátor řídil pumu rádiovými signály z letounu Mitsubishi Ki-67, který letěl za pumou ve vzdáleností 3 000 - 4 000 m.


Motor pracoval na základě katalytického rozkladu peroxidu vodíku (byl to motor "studený" s teplotou okolo 800°C).
Zdroje:
Sources:
René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X
Krzysztof Nicpoń, Bomby kierowane, Cześć I, Bomby kierowane państw Osi, Nr. 9, Nowa Technika Wojskowa, 1997, ISSN 1230-1655.
https://www.airwar.ru/weapon/ab/igo1.html
https://ja.wikipedia.org/wiki/
URL : https://www.valka.cz/JPN-Micubisi-Ki-147-I-Go-1A-t12691#123598Verze : 0
MOD
Klouzavá bomba ráže 1400 kg s raketovým pomocným motorem
Vývojem se zabývala firma Kawasaki s využitím některých německých poznatků (především od firmy Henschel)
V dubnu 1945 byly provedeny zkoušky
nosičem byl Ki-67-1 Hiryu
do sériové výroby se nedostala a během války už nebyla nasazena
URL : https://www.valka.cz/JPN-Micubisi-Ki-147-I-Go-1A-t12691#43326Verze : 0
MOD
Trojpohledový náčrtek
URL : https://www.valka.cz/JPN-Micubisi-Ki-147-I-Go-1A-t12691#124407Verze : 0
MOD
foto Ki-147 I-Go-1A zavěšené pod letounem Ki-67-1 Hiryu
URL : https://www.valka.cz/JPN-Micubisi-Ki-147-I-Go-1A-t12691#43328Verze : 0
MOD
ještě kresbička
URL : https://www.valka.cz/JPN-Micubisi-Ki-147-I-Go-1A-t12691#43334Verze : 0
MOD