Název: Name: | MOKOP | MOKOP |
Originální název: Original Name: | MOKOP | |
Kategorie: Category: | vozidlo pro vedení psychologické války | vehicle for psychological operations |
Výrobce: Producer: | Vojenský opravárenský podnik Trenčín, a.s., Trenčín | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR sériová výroba nezahájena / serial production not started | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | pouze prototyp / prototype only | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2011 | |
Obsluha: Crew: | 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Podvozek: Chassis: | Tatra 815-780R59 19 270 4x4.1R | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 19000 kg | 41888 lb |
Celková délka: Overall Length: | 8320 mm | 27ft 3,56in |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | 8ft 2,43in |
Celková výška: Overall Height: | 3970 mm | 13ft 0,3in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 400 mm | 1ft 3,75in |
Rozvor: Wheelbase: | 4090 mm | 161,02in |
Rozchod: Track: | 2072 mm - obě nápravy | 81,56in - both axles |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T3C-928-81 - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, s chlazením plnicího vzduchu, splňující limity exhalací EURO 3 - počet válců: 8 - objem válců: 12 667 cm3 - maximální točivý moment: 1850 Nm při 1000 ot/min - maximální výkon: 270 kW při 1800 ot/min | Tatra T3C-928-81 - air cooled, V-type, four stroke, turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel engine, electronic cooling control; meets EURO 3 emission standards - number of cylinders: 8 - swept volume: 773 cu in - maximum torque: 1364.5 lb.ft at 1000 rpm - maximum power output: 362.1 hp (367.1 PS) at 1800 rpm |
Převodovka: Gearbox: | Tatra 14 TS 210L - synchronizovaná převodovka - počet rychlostí (vpřed+vzad): 14+2 | Tatra 14 TS 210L - synchromesh gearbox - number of gears (forward+reverse): 14+2 |
Spojka: Clutch: | jednolamelová s průměrem 430 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem | single-plate, diaphragm clutch 1x430 mm, attached to the engine fly wheel; hydraulic control with pressure-air power cylinder |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 420 l | 92.39 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 85 km/h | 52.8 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 1200 km | 745.6 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 45 ° / 32 ° | |
Svah: Gradient: | 45 ° | 100 % |
Boční náklon: Side Slope: | 20 ° | 45 % |
Překročivost: Trench Crossing: | 0,9 m | 35,4in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,5 m | 19,7in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,2 m | 47,2in |
Nástavba: Superstructure: | digitálny tlačový systém s vlastným skenerom a automatickým spracovaním termocitlivej matrice RISOGRAPH RZ 970 klimatizácia Daikin teplovzdušné kúrenie L-D5 filtračné a ventilačné zariadenie FVZ-98 | RISOGRAPH RZ 970 digital printing system with scanner Daikin air-conditioning L-D5 heating FVZ-98 NBC protection system |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | klimatické podmienky: -40°C až +50°C balistická ochrana: STANAG 4659, Level 1 | climatic conditions: -40°C až +50°C ballistic protection: STANAG 4659, Level 1 |
Zdroje: Sources: | časopis OBRANA 3/2012 |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
MOKOP (VPZ 61-39261) slovenské armády (OBRANA 3/2012)