Main Menu
User Menu

Mikojan-Gurevič MiG-15UTI-P [kód NATO: Midget]

Mikoyan-Gurevich MiG-15UTI-P

Микоян-Гуревич МиГ-15УТИ-П

     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-15UTI-P
Originální název:
Original Name:
Mikojan-Gurevič MiG-15UTI-P / Микоян-Гуревич МиГ-15УТИ-П
Kategorie:
Category:
cvičný letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1957-DD.MM.1957 1. letecká divizní opravna, České Budějovice /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1957-DD.MM.1957
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4159 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4837 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
10,08 m
Délka:
Length:
10,48 m
Výška:
Height:
3,70 m
Plocha křídla:
Wing Area:
20,60 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Motorlet RD-45F o tahu 22,26 kN
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
900 l
2x 400 l přídavná nádrž
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1015 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
14825 m
Dolet:
Range:
920 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
-
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-15UTI-P-kod-NATO-Midget-t12489#564828Verze : 0
MOD
MiG-15UTI-P

Citace :

V LVO (leteckých vojenských opravnách) České Budějovice naproti tomu vznikla v roce 1959 zajímavá přestavba letounu č. 2626. Na mírně prodloužené přídi se objevil radar Izumrud RP-1 z MiGu-17PF a patřičným „tubusem“ byl vybaven i přední pilotní prostor. “Spárka“ byla určena pro výcvik a přezkušování přepadových pilotů „sedmnáctek.“ Oficiální označení znělo MiG-15UTI-P a mělo vzor ve strojích používaných v SSSR (zde byly vyráběny sériově)


Zdroj: Radim Špalek: MiG-15 / Legendární Patnáctka
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-15UTI-P-kod-NATO-Midget-t12489#147418Verze : 3
MOD
https://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft21067.htm

Mikojan-Gurevič MiG-15UTI-P [kód NATO: Midget] -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-15UTI-P-kod-NATO-Midget-t12489#564829Verze : 0
MOD