Typ letounu: | MiG-21U izd. 66-600 |
Sériové číslo: | 662718 |
Trupové označení: | 2718 |
Datum dodání: | 8.7.1966 |
Období služby: | 8.7.1966-17.2.199O |
Určení: | Cvičný letoun |
Motor: | Tumanskij R-11F-300 - (1966) |
Speciální vybavení, modernizace a úpravy: | - |
Marking:
Horní plochy: | Barva kovu lakovaného bezbarvým lakem, dielektrické kryty - (1966) Stříbrná barva, dielektrické kryty - (?) |
Spodní plochy: | Barva kovu lakovaného bezbarvým lakem, dielektrické kryty - Stříbrná barva, dielektrické kryty - (?) |
Výsostné znaky letounu na bocích trupu: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1966) |
Výsostné znaky letounu na horní straně křídla: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1966) |
Výsostné znaky letounu na spodní straně křídla: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1966) |
Výsostné znaky letounu na svislé ocacní ploše: | Standartní šachovnicový dvoubarevný polský výsostný znak (1966) |
Speciální označení na trupu: | - |
Speciální označení na horní straně křídla: | - |
Speciální označení na spodní straně křídla: | - |
Výroční a příležitostné zbarvení: | vystaven bez insigní |
Historie letounu:
Dodán 8. července 1966, první jednotka 40 PLM, následně od roku 1970 1 PLM, vyřazen z provozu 17. února 1990, vystaven ve francouzském muzeu Musée de Chateau de Savigny, avšak bez insignií.
Zdroj:
Yefim Gordon, Keith Dexter, Dmitriy Komissarov : Mikoyan Mig-21, Famous russian aircraf. Hinckley, England, 2008.