Název: Name: | Royal Aircraft Factory B.E.8 | Royal Aircraft Factory B.E.8 |
Originální název: Original Name: | Royal Aircraft Factory B.E.8 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1913-DD.MM.191R Royal Aircraft Factory, Farnborough DD.MM.1914-DD.MM.1915 Vickers Ltd. (Aviation Department), Dartford DD.MM.191R-DD.MM.191R British & Colonial Aeroplane Co. Ltd., Filton DD.MM.191R-DD.MM.191R Coventry Ordnance Works, Coventry | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1913-DD.MM.191R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 26: 2 Royal Aircraft Factory 11 Vickers 7 Coventry Ordnance Works 6 British and Colonial | |
První vzlet: Maiden Flight: | 20.08.1913 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | ? lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11.48 m | 37ft 8in |
Délka: Length: | 8.34 m | 27ft 4,5in |
Výška: Height: | 2.84 m | 9ft 4in |
Plocha křídla: Wing Area: | 34.19 m2 | 368 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Gnome Lambda o výkonu 60 kW dvoulistá dřevěná vrtule | Gnome Lambda, power 80 hp two-blade wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 112.7 km/h v 0 m | 70 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 10.5 min do 914 m | 10.5 min to 3000 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x 45kg bomba | 1x 100 lb bomb |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Hare, Paul R. The Royal Aircraft Factory, Putnam, London 1990. ISBN 0-85177-843-7. Mason, Francis K. The British Bomber since 1914. Putnam Aeronautical Books, London 1994. ISBN 0-85177-861-5. Goodall, M. H., Tagg, A. E. British Aircraft before the Great War. Schiffer Publishing, Atgen 2001. ISBN 0-52888-165-5. Lewis, Peter. British Aircraft 1908-1914. Putnam, London 1962. http://www.airwar.ru/enc/other1/be8.html www.britishaircraft.co.uk |
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Royal Aircraft Factory |
Typ letounu | Royal Aircraft Factory B.E.8 |
Kamufláž | Jinak nestandardní |
Země | |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | 625 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 14.08.1914 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
B.E.8 s improvizovanou kamufláží ve Farnborough krátce po vypuknutí války.