Název: Name: | McDonnell Douglas F-4G Wild Weasel | |
Originální název: Original Name: | McDonnell Douglas F-4G Wild Weasel | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.09.1975-DD.10.1981 McDonnell Douglas Corp., St. Louis, Missouri | |
Období výroby: Production Period: | DD.09.1975-DD.10.1981 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 116 konverzí | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 13769 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 19068 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 26332 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11.71 m | |
Délka: Length: | 19.2 m | |
Výška: Height: | 5.03 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 49.24 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | General Electric J79-GE-17 o tahu 52,80 kN / 79,62 kN s přídavným spalováním | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 7135 l 1x 2271 l přídavná nádrž 2x 1400 l přídavná nádrž | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 2304.6 km/h v 12192 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 918.9 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 210 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 17435 m | |
Dolet: Range: | 1142.6 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 4173 km | |
Výzbroj: Armament: | Podvěsná výzbroj do celkové hmotnosti 7 257 kg: například: - 2x PLŘS AIM-7 Sparrow - 4x PLŘS AIM-9 Sidewinder - 2x protiradiolokační ŘS AGM-45 Shrike - 2x protiradiolokační ŘS AGM-78 Standard - 2x protiradiolokační ŘS AGM-88 HARM - 6x protizemní ŘS AGM-65 Maverick | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - letoun pro potlačení protivzdušné obrany protivníka, přestavěny z F-4E výrobních bloků 42 až 45 - konverze probíhaly na Hill AFB v Utahu | |
Zdroje: Sources: | Kinzey, B., F-4 Phantom II Part 2, USAF F-4E & F-4G, In Detail & Scale Vol. 7. ISBN 0-8306-8017-9 Greer, D., F-4 Phantom II In Action. Squadron Signal Publications, Carrollton, USA, 1984. ISBN 0-89747-154-7 |
URL : https://www.valka.cz/McDonnell-Douglas-F-4G-Wild-Weasel-t12238#40073Verze : 0
Vo vojne v Perskom zálive pripadlo 74 % zničených irackých rádiolokátorov protivzdušnej obrany na konto F-4G.
Prototyp F-4G vzlietol prvýkrát 6.12.1975.
Vo vojne v Perskom zálive v roku 1990/1991 bol stratený len jeden F-4G.
Označenie F-4G bolo prvýkrát použité pre námorné F-4B vybavený systémom pre prenos dát.
Posledné F-4G slúžili u Národnej gardy na základni Boise v Idahu.
Náhradu za F-4G tvorí F-16C vyzbrojený strelami HARM.
Pred vyradením F-4G boli ešte zavedené tými HUNTER-KILLER zložené zo strojov F-4G a F-16C Fighting Falcon. Phantomy predávali údaje o cieľoch lietadlám F-16C vyzbrojeným strelami HARM.
Prototyp F-4G vzlietol prvýkrát 6.12.1975.
Vo vojne v Perskom zálive v roku 1990/1991 bol stratený len jeden F-4G.
Označenie F-4G bolo prvýkrát použité pre námorné F-4B vybavený systémom pre prenos dát.
Posledné F-4G slúžili u Národnej gardy na základni Boise v Idahu.
Náhradu za F-4G tvorí F-16C vyzbrojený strelami HARM.
Pred vyradením F-4G boli ešte zavedené tými HUNTER-KILLER zložené zo strojov F-4G a F-16C Fighting Falcon. Phantomy predávali údaje o cieľoch lietadlám F-16C vyzbrojeným strelami HARM.
URL : https://www.valka.cz/McDonnell-Douglas-F-4G-Wild-Weasel-t12238#40074Verze : 0
Na love.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/McDonnell-Douglas-F-4G-Wild-Weasel-t12238#40719Verze : 1
McDonnell Douglas F-4G Wild Weasel 69-7210.
Fotografie z 29.03.1980, místo neznám, autor Toshiuki Toda, dostal jsem ji E-mailem od přítele Stephena Millera.
McDonnell Douglas F-4G Wild Weasel, 1980
Fotografie z 29.03.1980, místo neznám, autor Toshiuki Toda, dostal jsem ji E-mailem od přítele Stephena Millera.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
McDonnell Douglas F-4G Wild Weasel, 1980
URL : https://www.valka.cz/McDonnell-Douglas-F-4G-Wild-Weasel-t12238#328287Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.