CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič)

     
Název:
Name:
Land Rover Defender 110 C-Guard VHP Land Rover Defender 110 C-Guard VHP
Originální název:
Original Name:
Land Rover Defender 110 C-Guard VHP
Kategorie:
Category:
doprovodné vozidlo - ochranný rušič escort vehicle - protective jammer
Výrobce:
Producer:
URC Systems, Prostějov [finální montáž / final assembly]
Netline Communications Technologies, Tel Aviv [prostředky EB / EW systems]
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2006-DD.MM.2006
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.2006
Osádka:
Crew:
2
Technické údaje:
Technical Data:
 
Podvozek:
Chassis:
Land Rover Defender 110 Armoured 2
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
? kg ? lb
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
4100 kg 9039 lb
Celková délka:
Overall Length:
4800 mm 15ft 9in
Celková šířka:
Overall Width:
1805 mm 5ft 11in
Celková výška:
Overall Height:
2385 mm 7ft 10in
Světlá výška:
Ground Clearance:
375 mm 1ft 2.75in
Rozvor:
Wheelbase:
2775 mm 109.25in
Rozchod:
Track:
1486 mm - obě nápravy
58.5in - both axles
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
300Tdi
- řadový, vodou chlazený, přeplňovaný s mezichladičem stlačeného vzduchu, vznětový
- počet válců: 4
- objem válců: 2495 cm3
- maximální výkon: 83 kW při 3800 ot/min
- turbodmychadlo: Garret T2.5
- rozvod: OHV
300Tdi
- in-line, water cooled, turbocharged with intercooler, diesel
- number of cylinders: 4
- swept volume: 152.3 cu in
- maximum power output: 111.3 bhp (112.8 PS) at 3800 rpm
- turbocharger: Garret T2.5
- valve control: OHV
Převodovka:
Gearbox:
R380
- pětistupňová, synchronizovaná s ručním řazením; ozubená kola se šikmým ozubením.
R380
- five gears, synchronized, manually operated; tooth wheels with spiral gearing
Spojka:
Clutch:
Valeo s centrální pružinou Valeo with central spring
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
80 l 17.6 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
130 km/h 80.8 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
8,81) l/100 km 32.11) mi/Imp gal
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km ? mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
46 ° / 33 °
Svah:
Gradient:
30 ° 67 %
Boční náklon:
Side Slope:
20 ° 44 %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Brodivost:
Fording Depth:
0,6 m 24in
Nástavba:
Superstructure:
rušička mobilních telefonů C-Guard VHP C-Guard VHP cellphone jammer
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) mimo město, ve městě 14 l/100 km 1) outside the city, in the city 20.2 mi/Imp gal
Zdroje:
Sources:
informační tabule Dny NATO 2011
URL : https://www.valka.cz/CZE-GBR-Land-Rover-Defender-110-C-Guard-VHP-doprovodne-vozidlo-ochranny-rusic-t120612#413741 Verze : 1
Land Rover Defender 110 C-Guard VHP

Mobilní rušič určený pro zabezpečení ochrany osob v přesouvajících se vozidlech před nebezpečím dálkového odpálení nástražných výbušných systémů (NVS, RCIED). Prostředek je postaven na bázi terénního automobilu Land Rover Defender 110 Armoured 2.

V přepravním prostoru vozidla je zabudována izraelská rušička mobilních telefonů C-Guard VHP, která může rušit několik pásem současně (např. GSM, CDMA, TDMA, UMTS (3G), Nextel). Rušič je koncipován pro stacionární zástavbu při ochraně budov a prostorů před NVS, nebo jako nástavba do automobilů kategorie SUV.

Základní technicko-taktická data rušiče C-Guard VHP
pracovní pásmo: 10 - 2480 MHz
výstupní výkon: maximálně 800 W
napájecí napětí: 20-32 V
anténa: všesměrová
schéma rušení: rozmítání
provozní teplota: -10°C - +55°C
napájení: gelové akumulátory


Mezi roky 2006 až 2007 byl Land Rover Defender 110 C-Guard VHP bojově nasazen v sestavě českých kontingentů, které zajišťovaly ochranu německého Provinčního rekonstrukčního týmu (PRT) v afghánském Fajzábádu. Vozidlo zde bylo pravidelně vyčleňováno pro odminovací práce pyrotechniků Bundeswehru.
URL : https://www.valka.cz/CZE-GBR-Land-Rover-Defender-110-C-Guard-VHP-doprovodne-vozidlo-ochranny-rusic-t120612#413747 Verze : 0
Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (VPZ 834 95-45) z výzbroje 532. praporu elektronického boje, září 2011. Oproti standardnímu Armoured 2 doznala změn i protiminová ochrana spodku vozidla.
CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič) -


CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič) -


CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič) -


CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič) -


CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič) -


CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič) -


CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič) -


CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič) -


URL : https://www.valka.cz/CZE-GBR-Land-Rover-Defender-110-C-Guard-VHP-doprovodne-vozidlo-ochranny-rusic-t120612#413749 Verze : 0
Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (VPZ 834 95-45) spolu se standardními vozy Armoured 2 (VPZ 014 66-21 a 504-32-02) v útrobách transportního letounu An-124 připravený k leteckému přesunu do Afghánistánu.


Zdroj: MO ČR

CZE/GBR - Land Rover Defender 110 C-Guard VHP (doprovodné vozidlo - ochranný rušič) -


URL : https://www.valka.cz/CZE-GBR-Land-Rover-Defender-110-C-Guard-VHP-doprovodne-vozidlo-ochranny-rusic-t120612#429532 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více