Název: Name: | Junkers Ju 86 G-1 | |
Originální název: Original Name: | Junkers Ju 86 G-1 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.06.1938-DD.MM.1939 Junkers Flugzeug- und Motorenwerke AG, Dessau / DD.MM.1938-DD.MM.1939 Allgemeine Transportanlagen-Gesellschaft mbH, Leipzig / | |
Období výroby: Production Period: | DD.06.1938-DD.04.1939 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 142: - Junkers: 72 - ATG: 70 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 04.11.1934 (prototyp / prototype Ju 86 V1) 16.06.1935 (prototyp / prototype Ju 86 V3) | |
Osádka: Crew: | 4 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 8210 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 22,50 m | |
Délka: Length: | 17,48 m | |
Výška: Height: | 4,70 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 82,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | BMW 132 N-1 - hvězdicový - počet válců: 9 - maximální výkon: 636 kW (865 PS) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 380 km/h v 4000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 340 km/h v 4000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7700 m | |
Dolet: Range: | ?1) km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | hmotnost pum: 800 kg obranná výzbroj: 3x MG 15 | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 1) akční rádius: 460 km | |
Zdroje: Sources: | Dressel, J., Griehl, M.: Die Junkers Ju 86, Podzun-Pallas-Verlag, 1996 Ledwoch, J.: Junkers 86, Militaria, 2001 Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - bombardéry pro Luftwaffe, HPM, 10/2007 Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - bombardéry pro Luftwaffe, HPM, 11/2007 Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - exportní stroje na evropském nebi, HPM, 10/2008 Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 - exportní stroje, HPM, 11/2008 Šnajdr, M.: Junkers Ju 86 P a R, HPM, 12/2008 https://de.wikipedia.org/wiki/Junkers_Ju_86 |
URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-G-1-t119939#24782Verze : 0
Junkers Ju 86 G-1 (S13+C76), který Luftwaffe provozovala u letecké školy Flugzeugführerschule (B)6 v Kolbergu. Žlutý pás na SOP označoval letoun určený k výcviku létání bez vidu.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Junkers |
Typ letounu | Junkers Ju 86 G-1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | S13+C76 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-G-1-t119939#412717Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Ju 86 G-1 (S13+C76) ze stavu FFS(B) 6 dislokované v Kolbergu.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Junkers Ju 86 G-1 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-G-1-t119939#435753Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.