Název: Name: | V-55U | |
Originální název: Original Name: | В-55У | |
Kategorie: Category: | vidlicový motor | |
Výrobce: Producer: | ? | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ? | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Použití: Use: | T-55M T-55AD T-55MV T-62M T-62M1 T-62M1-2 T-62MV T-62D | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 12 | |
Hmotnost: Weight: | 895 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 1583 mm | |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 826,6 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 897 mm | |
Vrtání: Bore: | 150 mm | |
Zdvih: Stroke: | 1801) mm | |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 38,88 l | |
Palivo: Fuel: | nafta | |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | tlakové čerpadlo | |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 15 | |
Plnění válců: Mixture Charging: | 1L-6P-5L-2P-3L-4P-6L-1P-2L-5P-4L-3P | |
Chlazení: Cooling: | kvapalinové (vodné) | |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 456 kW při 2000 ot/min | |
Poznámka: Note: | 1) levý blok, pravý blok 186,7 mm Verzia motora V-55V | |
Zdroje: Sources: | http://www.bmz.ru/disel/v_55u.htm http://armor.kiev.ua/Tanks/Modern/T55/modern.php |
URL : https://www.valka.cz/SOV-V-55U-motor-t116170#402479Verze : 0
buko1
MOD
V-55U / В-55У je zotrvačne prepĺňaný naftový motor vybavený systémom autodetekcie závad skonštruovaný na báze motora V-55V. Konštrukčne je zhodný s motorom V-55V s výnimkou nasávacích potrubí vzduchu. V každom potrubí je inštalovaná deliaca stena, ktorá delí prúd vzduchu na dve časti - jedna časť je privádzaná k prvým trom valcom ľavého (pravého) bloku, druhá časť k druhým trom valcom ľavého (pravého) bloku motora. Konštrukčné riešenie umožnilo zvýšiť výkon motora o 40 hp oproti pôvodnému výkonu V-55V.
http://armor.kiev.ua/Tanks/Modern/T55/modern.php
http://armor.kiev.ua/Tanks/Modern/T55/modern.php
URL : https://www.valka.cz/SOV-V-55U-motor-t116170#402480Verze : 0
buko1
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.