Název: Name: | Rolls-Royce Kestrel II S | Rolls-Royce Kestrel II S |
Originální název: Original Name: | Rolls-Royce Kestrel II S | |
Kategorie: Category: | vidlicový motor | vee engine |
Výrobce: Producer: | Rolls-Royce Ltd., | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1927-DD.MM.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 4750 všechny verze motoru Kestrel | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1926 první prototyp motoru Kestrel. | |
Použití: Use: | Renard R.31 Fokker D.XVII Hawker Fury Mk.I | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 12 | |
Hmotnost: Weight: | 430,9 kg | 950 lb |
Celková délka: Overall Length: | 1773 mm | 5ft 9,8in |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 620 mm | 2ft 0,4in |
Celková výška: Overall Height: | 953 mm | 3ft 1,52in |
Vrtání: Bore: | 127 mm | 5in |
Zdvih: Stroke: | 139,7 mm | 5,5in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 21,236 l | 1295.9 cu in |
Palivo: Fuel: | letecký benzín s oktanovým číslem 77 | 77 octane petrol |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | karburátor Rolls-Royce Own | Carburettor one Rolls-Royce Own |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,0:1 | 6,0:1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | Přeplňování odstředivým jednostupňovým jednorychlostním odstředivým kompresorem. | Supercharged single-stage centrifugal type supercharger |
Chlazení: Cooling: | přetlakové kapalinou provozní teplota do 150°C | Liquid-cooled, pressurised to 300°F |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 357,9 kW při 2250 ot/min | 480 bhp at 2250 rpm |
Poznámka: Note: | maximální 640 hp (477,2 kW) v 4267 m, při 2900 ot/min Převod reduktoru: 1,81 Převod kompresoru 1÷10,00 Rozvod OHC, dva sací a dva výfukové ventily pro každý válec, výfukové jsou chlazeny sodíkem. | maximum power output 640 hp at 14,000 ft at 2,900 rpm Reduction gear: 1,81 Gear ratio of supercharger: 1:10,0 Valvetrain: Two inlet and two exhaust poppet valves per cylinder. |
Zdroje: Sources: | http://cs.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Kestrel www.rafmuseum.org.uk www.oldengine.org archiv autora |