Název: Name: | Rolls-Royce Kestrel II S | |
Originální název: Original Name: | Rolls-Royce Kestrel II S | |
Kategorie: Category: | vidlicový motor | |
Výrobce: Producer: | Rolls-Royce Ltd., | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1927-DD.MM.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 4750 všechny verze motoru Kestrel | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1926 první prototyp motoru Kestrel. | |
Použití: Use: | Renard R.31 Fokker D.XVII Hawker Fury Mk.I | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 12 | |
Hmotnost: Weight: | 430,9 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 1773 mm | |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 620 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 953 mm | |
Vrtání: Bore: | 127 mm | |
Zdvih: Stroke: | 139,7 mm | |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 21,236 l | |
Palivo: Fuel: | letecký benzín s oktanovým číslem 77 | |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | karburátor Rolls-Royce Own | |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,0:1 | |
Plnění válců: Mixture Charging: | Přeplňování odstředivým jednostupňovým jednorychlostním odstředivým kompresorem. | |
Chlazení: Cooling: | přetlakové kapalinou provozní teplota do 150°C | |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 357,9 kW při 2250 ot/min | |
Poznámka: Note: | maximální 640 hp (477,2 kW) v 4267 m, při 2900 ot/min Převod reduktoru: 1,81 Převod kompresoru 1÷10,00 Rozvod OHC, dva sací a dva výfukové ventily pro každý válec, výfukové jsou chlazeny sodíkem. | |
Zdroje: Sources: | http://cs.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Kestrel www.rafmuseum.org.uk www.oldengine.org archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Rolls-Royce-Kestrel-II-S-t114331#398208Verze : 0
Vláďa
MOD
Rolls-Royce Kestrel IIS ve sbírkách muzea polského letectva v Krakově
URL : https://www.valka.cz/Rolls-Royce-Kestrel-II-S-t114331#423511Verze : 0
MART.in
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.