Rolls-Royce Kestrel II S

     
Název:
Name:
Rolls-Royce Kestrel II S Rolls-Royce Kestrel II S
Originální název:
Original Name:
Rolls-Royce Kestrel II S
Kategorie:
Category:
vidlicový motor vee engine
Výrobce:
Producer:
Rolls-Royce Ltd.,
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1927-DD.MM.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
4750 všechny verze motoru Kestrel
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1926 první prototyp motoru Kestrel.
Použití:
Use:
Renard R.31
Fokker D.XVII
Hawker Fury Mk.I
Technické údaje:
Technical Data:
 
Počet válců:
Number of Cylinders:
12
Hmotnost:
Weight:
430,9 kg 950 lb
Celková délka:
Overall Length:
1773 mm 5ft 9,8in
Celková šířka / Průměr:
Overall Width / Diameter:
620 mm 2ft 0,4in
Celková výška:
Overall Height:
953 mm 3ft 1,52in
Vrtání:
Bore:
127 mm 5in
Zdvih:
Stroke:
139,7 mm 5,5in
Zdvihový objem:
Swept Volume: (l/cu in)
21,236 l 1295.9 cu in
Palivo:
Fuel:
letecký benzín s oktanovým číslem 77 77 octane petrol
Příprava palivové směsi:
Carburation or Injection:
karburátor Rolls-Royce Own Carburettor one Rolls-Royce Own
Kompresní poměr:
Compression Ratio:
6,0:1 6,0:1
Plnění válců:
Mixture Charging:
Přeplňování odstředivým jednostupňovým jednorychlostním odstředivým kompresorem. Supercharged single-stage centrifugal type supercharger
Chlazení:
Cooling:
přetlakové kapalinou provozní teplota do 150°C Liquid-cooled, pressurised to 300°F
Výkony:
Performance:
 
Výkon:
Power:
357,9 kW při 2250 ot/min 480 bhp at 2250 rpm
Poznámka:
Note:
maximální 640 hp (477,2 kW) v 4267 m, při 2900 ot/min
Převod reduktoru: 1,81
Převod kompresoru 1÷10,00
Rozvod OHC, dva sací a dva výfukové ventily pro každý válec, výfukové jsou chlazeny sodíkem.
maximum power output 640 hp at 14,000 ft at 2,900 rpm
Reduction gear: 1,81
Gear ratio of supercharger: 1:10,0
Valvetrain: Two inlet and two exhaust poppet valves per cylinder.
Zdroje:
Sources:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Kestrel
www.rafmuseum.org.uk
www.oldengine.org
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Rolls-Royce-Kestrel-II-S-t114331#398208 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy

Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více